لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیدگاه کاربران نسبت به آی او اس 12 چگونه است؟

دیدگاه کاربران نسبت به آی او اس 12 چگونه است؟

 نزدیک به سه هفته است که اپل فرایند عرضه نسخه های بتای آی او اس 12 را شروع کرده است و حالا از چند ساعت پیش امکان تست بتای آن را به کاربران عمومی نیز ارائه داده است.

در این میان وب سایت های مختلف نظیر 9to5mac اقدام به راه اندازی نظر سنجی های مختلف در مورد این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل کرده اند. آی او اس 12 با قابلیت هایی نظیر مموجی ها و تماس های گروهی فیس تایم ارائه شده است.

نتایج نظر سنجی البته نشان میدهند که کاربران آی او اس 12 را به چشم یک نسخه بهبود یافته از آی او اس 11 میشناسند و قابلیت های آن را به عنوان تحولی بزرگ در نظر نمیگیرند. در حقیقت نزدیک به 50 درصد از کاربران بر این باور هستند که قابلیت های ارائه شده در آی او اس 12 کارآمد هستند، اما این نسخه به عنوان یک آپدیت انقلابی در نظر گرفته نمیشود. این در حالی است که نظر سنجی های پیشین مشخص شده بود که آی او اس 11 به عنوان یک به روز رسانی انقلابی در میان کاربران شهرت یافته است.

علاوه بر این، نزدیک به 30 درصد از کاربران آی او اس 12 را به عنوان یک به روزرسانی قدرتمند از آی او اس 11 در نظر گرفته اند که تغییرات آن باعث ایجاد تحولی عظیم درروند کاربری آیفون ها و آیپدها شده است. به طور کل، آی او اس 12 بر اساس دیدگاه نزدیک به 70 درصد کاربران، یک به روزرسانی قدرتمند برای بهبود روند کاربری آی او اس 11 به حساب میاید.

در این نظر سنجی همچنین مشخص شده است که 4 درصد کاربران از این به روزرسانی رضایت ندارند و به دلایل مختلف تمایلی به نصب آن در دستگاه های آینده خود نخواهند داشت. در عین حال کاربران دیگر نیز هنوز این به روز رسانی را نصب نکرده اند و منتظر انتشار نسخه نهایی آن در دستگاه های رسمی اپل شده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420