لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی آماده عرضه شده است

چهارمین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی آماده عرضه شده است

 شرکت اپل از چند ساعت پیش در کنار عرضه نسخه بتای عمومی آی او اس 12، چهارمین بتای آی او اس 11.4.1 را نیز برای توسعه دهندگان و کاربران عادی ارائه داده است.

توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center این به روز رسانی جدید را به صورت OTA به همراه کیت مخصوص توسعه دهندگان آن، دریافت کرده و نسخه جدید را روی دستگاه خود نصب کنند. علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند نسخه عمومی این سیستم عامل را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند و قابلیت‌های آن را تست کنند.

چهارمین بتای آی او اس 11.4.1 تنها یک هفته پس از عرضه بتای سوم آماده عرضه برای کاربران و توسعه دهندگان شده است. تغییرات ارائه شده در این نسخه تنها شامل بهبود کاربری و امنیت سیستم ارتباطی ایرپلی 2 و امکان ذخیره پیام‌ها در ذخیره سازی ابری آیکلاود می‌شود.

در حقیقت اپل هیچ فایلت جدیدی را از طریق این نسخه در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار نداده است و به نظر می‌رسد که این کمپانی در توسعه آی او اس 11.4.1 تنها به بهبود روند کاربری آی او اس 11.4 بسنده کرده است.

از آنجایی که اپل این نسخه را برای تمامی افراد ارائه داده است، کاربران عمومی امکان استفاده از آن را دارند؛ اما باید توجه کرد که این نسخه دارای مشکلات و باگ‌های شناخته شده است و همین مسئله ممکن است باعث شود تا تجربه کاربری با آیفون و آیپد با اختلال مواجه شود. به همین دلیل، به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 11.4.1 از نصب آن خودداری کنند.

گفتنی است که بسیاری از توسعه دهندگان پیش بینی کرده‌اند که این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل پس از رفع باگ‌های مختلف، نهایتاً تا یک ماه دیگر آماده عرضه نهایی برای تمامی کاربران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373