لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای آی او اس 12 برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

نسخه بتای آی او اس 12 برای تمامی کاربران آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش نسخه بتای عمومی آی او اس 12 را در کنار چهارمین بتای آی او اس 11.4.1 منتشر کرده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند از طریق این لینک و با مراجعه به بخش Apple Beta Software Program در وب سایت شرکت اپل و وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود، عضو برنامه تست آی او اس 12 شوند. پس از عضویت در این برنامه، کاربران می‌توانند اولین بتای عمومی آی او اس 12 را روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند. گفتنی است که نصب این برنامه نیازی به پرداخت هزینه 99 دلاری و خرید حساب مخصوص توسعه دهندگان ندارد.

در این نسخه از آی او اس 12 کاربران می‌توانند قابلیت‌های جدیدی را در آیفون و آیپد خود تجربه کنند. این قابلیت‌ها شامل امکان مشاهده زمان مصرف شده در هر اپلیکیشن، ایموجی‌های متحرک قابل تغییر یا همان مموجی‌ها و تماس تصویری گروهی از طریق فیس تایم می‌شود.

لازم به یادآوری است که این نسخه از سیستم عامل آی او اس 12 دارای باگ‌ها و مشکلاتی شناخته شده است که ممکن است باعث اختلال در تجربه کاربری آیفون‌ها و آیپدها شود. نسخه نهایی آی او اس 12 قرار است بر اساس جدول زمان‌بندی اپل در پاییز امسال عرضه شود و کاربرانی که به نسخه بتای آن مهاجرت می‌کنند، تا پایان تابستان امسال باید از نسخه پر از باگ این سیستم عامل استفاده کنند.

علاوه بر این، باید به یاد داشت که کاربران برای داون گرید به آی او اس 11.4 نیز باید فرایند طولانی‌تری را طی کنند و پس از دانلود فایل ایمیج پرحجم آی او اس 11.4، از طریق اتصال کابلی به کامپیوتر و نرم افزار آیتیونز اقدام به داون گرید دستگاه خود کنند. فرایند ذکر شده همچنین باعث می‌شود تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در آیفون‌ها و آیپدها پاک شود، به همین دلیل توصیه می‌شود تا کاربران پیش از اقدام به نصب نسخه بتا یا داون گرید از آن، از اطلاعات دستگاه بکاپ بگیرند.

با توجه به مسائل یاد شده، به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کنند و از نصب نسخه بتا پرهیز کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373