لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دستیار گوگل از این پس مکالمات ادامه دار پشتیبانی می‌کند

دستیار گوگل از این پس مکالمات ادامه دار پشتیبانی می‌کند

 شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده که دستیار هوشمند صوتی اختصاصی این کمپانی از این پس امکان پشتیبانی از مکالمات ادامه دار را دارد.

کاربران با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به فشرده کردن سؤال‌های خود در یک مکالمه ندارند و می‌توانند به صورت ادامه دار و پشت سر هم سؤال‌ها و جملات مختلف را به دستیار گوگل بگویند. گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این نیز توسط شرکت آمازون در دستیار هوشمند الکسا ارائه شده بود.

مکالمات ادامه دار باعث می‌شود تا دستیارهای هوشمند صوتی بتواند به صورت هشیارتر به درخواست‌های کاربران پاسخ دهند و کاربران بتوانند به صورت دقیق‌تری پاسخ سؤال‌ها و درخواست‌های خود را دریافت کنند. برای مثال کاربران می‌توانند برای ثبت یک یادآور دیگر نیازی به جمع بندی کامل درخواست در یک جمله ندارند و می‌توانند به صورت ادامه دار آن را در جملات متعدد به گوگل اسیستنت ارائه دهند.

در حقیقت این قابلیت باعث می‌شود تا استفاده از عبارت‌هایی نظیر Hey Google و OK Google در دستیار صوتی این کمپانی کاهش پیدا کند و کارها تنها با یک بار فراخوانی گوگل انجام شود. کاربران آیفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی برای استفاده از این قابلیت کافی است به بخش تنظیمات گوگل اسیستنت مراجعه کرده و گزینه Continued Conversation را فعال کنند تا بتوانند از طریق آن به مکالمات ادامه دار دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این قابلیت فعلاً در سیری ارائه نشده است و کاربران برای پیدا کردن پاسخ‌ها باید به صورت جداگانه سیری را فراخوانی کنند. با این حال پیش بینی می‌شود تا اپل در آینده نزدیک و مشخصاً در زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 امکان استفاده از این قابلیت را داشته باشند. اپل در چند سال اخیر فعالیت کمتری در توسعه سیری داشته است و همین مسئله در نهایت باعث شده تا سیری نسبت به رقیب‌هایی نظیر گوگل اسیستنت و الکسا امکانات کمتری داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420