لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

4 علت مهم شکست اپل مپس در مقابل سرویس‌های مشابه چیست؟

4 علت مهم شکست اپل مپس در مقابل سرویس‌های مشابه چیست؟

اپل از زمان توسعه و عرضه‌ای او اس 6 تاکنون سرویس اپل مپس را برای کاربران دستگاه‌های خود ارائه داده است. این سرویس می‌تواند با هماهنگی با دیگر سرویس‌های این کمپانی و با رابط کاربری یکپارچه‌تر، خدماتی نظیر مکان یابی و نقشه یابی را به کاربران ارائه دهد.

در این میان، بسیاری از کاربران آیفون، آیپد و اپل واچ اعلام کرده‌اند که استفاده از اپل مپس در مقایسه با دیگر سرویس‌ها نظیر گوگل مپس و ویز دشوار است. در حقیقت اپل مپس به اندازه رقیب‌های سرسخت امروزی خود پیشرفته نیست و بسیاری از قابلیت‌های آن را ندارد.

به طور کل، کاربران بر این باور هستند که علت شکست اپل مپس در مقابل سرویس‌های مشابه به موارد زیر مربوط می‌شود:

  • 1.امکان دانلود آفلاین نقشه‌ها

این قابلیت تنها در گوگل مپس ارائه شده است و کاربران ویز از آن بی‌بهره هستند. امکان دانلود نقشه‌ها و دسترسی آفلاین به آن‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد تا نقشه را در زمانی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد نیز استفاده کنند. این قابلیت در اپل مپس وجود ندارد و کاربران باید همواره به اینترنت متصل باشند

  • 2.گزارش کاربران

یکی از قابلیت‌های مهم ویز، این است که کاربران می‌توانند گزارش‌های مختلف نظیر تصادف، پلیس و ترافیک را ثبت کنند و اطلاعات مربوط به آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این مسئله باعث می‌شود تا روند پیدا کردن مسیرهای جایگزین و دقت در حین رانندگی افزایش پیدا کند که البته اپل مپس از آن بی‌بهره است.

  • 3.نشان داده نوتیفیکیشن محدودیت سرعت

اپل همیشه اعلام می‌کند که محصولاتش را به گونه‌ای طراحی می‌کند تا کاربران به بهترین نحو موارد قانونی را رعایت کنند. البته این مسئله در مورد اپل مپس رعایت نشده است و کاربران این سرویس برخلاف کاربران ویز، امکان مشاهده محدودیت سرعت در خیابان‌ها را ندارند.

  • 4.سازگاری با اپل موزیک

ویز از سال گذشته با اسپاتیفای همکاری کرد تا این سرویس موسیقی را در بخش مسیریابی خود ارائه دهد. البته این قابلیت در اپل مپس ارائه نشده است و کاربران از استفاده آن بی‌بهره هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420