لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً از ایرپاورهای ارزان قیمت‌تر رونمایی می‌کند

اپل احتمالاً از ایرپاورهای ارزان قیمت‌تر رونمایی می‌کند

 خبرهای مربوط به شروع فرایند عرضه و فروش ایرپاور از روز گذشته منتشر شده است و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل تصمیم دارد تا نسخه‌های ارزان قیمت این محصول را تا سال آینده آماده عرضه کند.

بر اساس ادعای تحلیلگران وب سایت iMoreنسخه ارزان قیمت این محصول قرار است تنها از آیفون به همراه اپل واچ به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. خبرهای روز گذشته که توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده بود، نشان می‌داد که اپل از سال 2017 و مشخصاً در زمان ساخت و توسعه آیفون ایکس، تصمیم داشت تا درگاه لایتنینگ را از آیفون‌ها حذف کند؛ اما افزایش قابل توجه قیمت این تلفن‌های هوشمند باعث شد تا اپل از انجام این تغییرات صرف نظر کند.

اما حالا برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که اپل احتمالاً در زمان عرضه آیفون‌های 2019 و مشخصاً پرچم‌داران این سری از محصولات، با حذف درگاه لایتنینگ، شارژر بی‌سیم را در بسته بندی این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه کند. کاربران از طریق این شارژرهای بی‌سیم، می‌تواند آیفون‌های جدید خود را در کنار اپل واچ شارژ کنند.

البته ارائه چنین تغییراتی

 در آیفون‌های 2019 مستلزم وجود شارژرهای بی‌سیم ارزان قیمت‌تر نسبت به ایرپاور امروزی است و تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی علاوه بر معرفی آیفون‌های 2018، ایرپاورهای ارزان قیمت‌تر را به صورت جداگانه آماده فروش خواهند کرد. اپل برای پایین آوردن قیمت این محصولات، امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه را از آیرپاورها حذف خواهد کرد و در عین حال از استانداردی متفاوت برای بهبود سرعت شارژ باتری آیفون‌ها استفاده خواهد کرد.

اپل در نهایت تصمیم دارد تا ایرپاورهای ارزان قیمت را که از نیمه دوم امسال عرضه شده بودند، در بسته بندی آیفون‌های 2019 آماده عرضه به کاربران کند. در حقیقت عرضه ایرپاورها با قیمت پایین‌تر، یکی از مهم‌ترین بسترهای لازم برای شروع فرایند تولید و عرضه آیفون‌هایی بدون نیاز به درگاه لایتنینگ به حساب میاید. 

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420