لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید Final Cut Pro X با قابلیت‌های بیشتر آماده عرضه شد

نسخه جدید Final Cut Pro X با قابلیت‌های بیشتر آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل‌های ویدیویی خود با عنوان Final Cut Pro X را با قابلیت‌های جدید به روز رسانی کرده است.

نسخه 10.4.3 این نرم افزار تنها یک ماه پس از نسخه قبلی ارائه شده است و شامل تغییراتی مهم نظیر پشتیبانی از دوربین‌های حرکتی و ورزشی DJI و ویرایش فایل‌های RAW می‌شود. اپل در آخرین نسخه این نرم افزار که یک ماه پیش ارائه شده بود، ابزارهای closed captioning و inspector را به آن اضافه کرده بود. اما حالا کاربران نسخه جدید امکان استفاده از لوازم جانبی و قابلیت‌های بیشتری را دارند.

کاربرانی که نسخه قانونی و لایسنس دار Final Cut Pro X را با قیمت 299.99 دلار خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به اپ استور اختصاصی مک او اس، نسخه جدید این نرم افزار حرفه‌ای را دریافت و روی دستگاه خود نصب کنند.

Final Cut Pro X به لطف آپدیت جدید می‌تواند از دوربین‌های حرکتی و ورزشی DJI Inspire 2 با کیفیت بسیار بالا استفاده کنند و تصاویر با کیفیت این دوربین‌ها را در این نرم افزار ویرایش کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از فایل‌های RAW با رزولوشن بسیار بالا نیز بهره‌مند شوند و از طریق آن به قابلیت‌های بیشتر دسترسی داشته باشند.

به طور کل، لاگ تغییرات این نسخه از نرم افزار Final Cut Pro X شامل موارد زیر می‌شود:

  • -پشتیبانی از فایل‌های رزولوشن بالای RAW که از دوربین‌های ورزشی و حرکتی DJI و همچنین پهپادهای DJI Inspire 2 ثبت شده است
  • -امکان پاک کردن فایل‌های رندر بلا استفاده از کامپیوتر به منظور بهبود عمل کرد نرم افزار
  • -رفع مشکلات مربوط به فایل‌های ثبت شده از طرف Panasonic P2 و ارائه امکان میکس و وارد کردن کانال‌های صدای بیشتر به این فایل‌ها

همان‌طور که گفته شد این نسخه برای کاربران قانونی این نرم افزار ارائه شده است و کاربرانی که از نسخه‌های کرکی و تریال آن استفاده می‌کنند، امکان استفاده از آن را ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420