لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت از اپل بابت خط و خش‌های اپل واچ

شکایت از اپل بابت خط و خش‌های اپل واچ

 نزدیک به دو هفته از باز شدن پرونده قانونی علیه اپل به خاطر جدا شدن نمایشگر اپل واچ‌ها به علت آب خوردگی می‌گذرد و حالا یک شکایت دیگر علیه این کمپانی به دلیل ضعف دیگر اپل واچ‌ها تنظیم شده است.

در متن شکایت جدید آمده است که اپل در معرفی اپل واچ‌ها اعلام کرده که این ساعت‌های هوشمند مجهز به شیشه‌های ضد خش Ion-X و یاقوت شده است؛ با این حال محصولات یاد شده به راحتی در برابر ضربه‌های مختلف آسیب پذیر هستند. این شکایت توسط یک کاربر بیست و یک ساله به نام Dean Lubaki در کانادا به ثبت رسیده است. وی دارای یک اپل واچ 42 میلی متری ادیشن سفید رنگ است که از بدنه‌ای سرامیکی با شیشه یاقوت بهره می‌برد.

Lubaki ساعت هوشمند خود را به همراه یک بند میلانس خریداری کرده است. این کاربر در ادامه ادعا می‌کند که بخش‌های مغناطیسی انتهای بند همواره به بدنه و نمایش اپل واچ جذب می‌شود و این مسئله در نهایت باعث شده تا این نسخه لوکس از اپل واچ خط و خش‌های زیادی بردارد.

این در حالی است که اپل در معرفی این محصول اعلام کرده که اپل واچ‌های سرامیکی در برابر خط و خش‌ها مقاومت بسیار زیادی دارد و حداقل انتظاری که از این محصول می‌رود این است که در برابر خراش‌های ناشی از بند خود مقام باشد.

وی در نهایت چندین بار به اپل استورهای رسمی و مراکز خدمات پس از فروش اپل مراجعه می‌کند و از آن‌ها درخواست می‌کند تا اپل واچ را برای او تعویض کنند. اما مراکز ارائه دهنده خدمات از این کار خودداری می‌کنند و Lubaki تصمیم به شکایت از شرکت اپل می‌گیرد.

وی در مصاحبه خود با وب سایت 9to5mac نیز ضمن اشاره به این مسئله، اعلام کرده که اپل در توضیح اپل واچ سری 3 ادیشن سرامیکی، از عبارت “به شدت مقاوم در برابر خط و خش” «Brilliantly scratch-resistant» استفاده کرده است و او به این مسئله در متن شکایت خود اشاره کرده است.

لازم به ذکر است که هنوز معلوم نیست که دادگاه در بررسی این شکایت به نفع چه کسی رأی می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420