لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید و عرضه بند مدرن باکل برای اپل واچ‌ها متوقف شد

تولید و عرضه بند مدرن باکل برای اپل واچ‌ها متوقف شد

 اپل به تازگی تولید و عرضه بند مدرن باکل اپل واچ را متوقف کرده است و کاربران ساعت‌های هوشمند این شرکت دیگر امکان خرید مدل اورجینال این محصول را نخواهند داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل بدون هیچ گونه اطلاع قبلی اقدام به این کار کرده است و بدون هیچ سر و صدایی اپل واچ‌های مجهز به این بند و بندهای جداگانه این مدل را از وب سایت رسمی خود حذف کرده است.

اپل معمولاً به صورت دوره‌ای و بر اساس مناسبت‌های مختلف، مجموعه بندهای اپل واچ را به روز رسانی می‌کند و مدل‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند اما از زمان معرفی اولین مدل اپل واچ تاکنون، اپل تنها فروش بندهایی که به صورت محدود عرضه می‌شدند را متوقف کرده بود. با این حال تا به امروز اپل اقدام به حذف مدل‌های اصلی بندهای اپل واچ نکرده بود.

اما حالا اپل با حذف بند مدرن باکل اولین قدم را برای حذف برخی از بندهای اصلی برداشته است. به نظر می‌رسد که مدرن باکل یکی از محصولاتی بوده که قادر به جلب توجه کاربران را نبوده است و به همین دلیل تعداد فروش کمی داشته است. اپل نیز به منظور ارائه محصولات جدیدتر تصمیم گرفته تا این مدل را از کلکسیون بندهای اورجینال خود حذف کند.

مدرن باکل یک بند چرمی بود که تنها برای اپل واچ‌های 38 میلی متری تولید شده بود و با قیمت 149 دلار به فروش می‌رفت. عدم تمایل کاربران برای خرید این بندِ ساعت هوشمند باعث شده تا اپل آن را از مجموعه محصولات اصلی خود حذف کند و به فکر تولید و عرضه محصولات جدیدتری باشد.

توقف تولید این بند لزوماً به معنا این نیست که کاربران اپل واچ‌های 38 میلی متری دیگر نمی‌توانند آن را برای ساعت هوشمند خود تهیه کنند. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده بندهای اپل واچ مدل‌های مشابه آن را تولید کرده‌اند و کاربران می‌توانند این محصولات مشابه را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420