لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر رندر جدید از قاب آیفون 6.1 اینچی

تصویر رندر جدید از قاب آیفون 6.1 اینچی

وب سایت BGR به تازگی تصویری مفهومی از ظاهر احتمالی آیفون 6.1 به همراه یک قاب را منتشر کرده است که نحوه طراحی این محصول را نشان می‌دهد.

BGR اعلام کرده که تصویر یاد شده را از شرکت تولید کننده قاب‌های آیفون با عنوان Ghostek به دست آورده است. بر اساس ادعای این وب سایت، تصویر رندر یاد شده با توجه به اطلاعاتی که Ghostek از طریق زنجیره‌های تأمین قطعات تلفن هوشمند آیفون به دست آورده، طراحی شده است. علاوه بر این، تصویر توسط چندین منابع مختلف خبر که نام آن‌ها فاش نشده است تائید شده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، اپل برای کاهش قیمت آیفون 6.1 اینچی قابلیت تاچ سه بعدی یا 3D Touch را حذف کرده است و همچنین از دوربین تک لنزه در پشت این تلفن هوشمند استفاده کرده است. علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا احتمالاً آیفون 6.1 اینچی را با 3 گیگابایت رم و به همراه یکی از پردازنده‌های قدرتمند نظیر A11 یا A12 تولید و عرضه کند.

آیفون 6.1 اینچی برخلاف پرچم‌داران آیفون‌های 2018 و آیفون ایکس که با نمایشگر اولد تولید می‌شوند، مجهز به نمایشگر ال سی دی رتینا خواهد بود. بر همین اساس کیفیت نمایشگر این محصول مشابه با آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهد بود. در طراحی این تلفن هوشمند، اپل همچنان سیستم احراز هویت فیس آیدی را گنجانده است و به همین دلیل بریدگی مشابه با آیفون ایکس در بالای نمایشگر قرار گرفته است و دکمه هوم و تاچ آیدی از آن حذف خواهد شد.

اپل تصمیم دارد تا در سال جدید 3 مدل آیفون جدید را آماده عرضه کند که شامل دو آیفون مجهز با نمایشگر اولد با سایزهای 6.5 و 5.8 خواهد بود. این دو تلفن هوشمند به احتمال زیاد با عنوان آیفون ایکس آی iPhone XI و آیفون ایکس پلاس iPhone X Plus معرفی خواهند شد.

در این میان، آیفون 6.1 اینچی قرار است به عنوان نسخه ارزان‌تر تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2018 میلادی با نام احتمالی آیفون 9 آماده عرضه شود.

بررسی آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به بررسی آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

بررسی آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373