لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش‌های گاراژبند از این پس به صورت رایگان ارائه می‌شوند

آموزش‌های گاراژبند از این پس به صورت رایگان ارائه می‌شوند

 اپل به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن ویرایش و ساخت فایل‌های صوتی گاراژبند را برای کاربران ارائه داده است. در این نسخه، افکت‌های صدای جدید، لوپ‌ها و سازهای تازه به کاربران ارائه شده است.

علاوه بر این تغییرات، آموزش‌های کار با گاراژبند که تا پیش از این با قیمت 4.99 دلار عرضه می‌شدند، حالا به صورت رایگان ارائه می‌شوند.این آموزش‌ها شامل روش کار پیشرفته تا مبتدی کار با گاراژبند می‌شوند. نسخه 10.3 گاراژبند از این پس دارای سازهای جدید که شامل دو درام متفاوت با استایل‌های متفاوت جاز هستند، نیز می‌شود. علاوه بر این، 1000 لوپ الکترونیکی و Urban مختلف به این اپلیکیشن اضافه شده که برای میکسرهای موسیقیو دی جی‌ها بسیار کارآمد است.

کاربران کامپیوترهای مک از این پس با استفاده از نسخه جدید گاراژبند می‌توانند با هزینه کمتر به ابزارهای مختلف برای میکس موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه قابلیت‌های هرچه بیشتر توجه دی جی‌ها را به سمت استفاده از نرم افزار گاراژبند تشویق کند. این کمپانی از سال 2009 آموزش‌های مربوط به هنرمندان مختلف برای ساخت آهنگ‌های معروف را ارائه داده بود. این آموزش‌ها مربوط به آهنگ‌های معروف در 20 کشور دنیا بود. اما حالا اپل آموزش ساخت آهنگ‌های معروف بیش از 150 کشور را ارائه داده است و در عین حال، این آموزش‌ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آهنگ‌های آموزش داده شده در این مجموعه شامل هنرمندانی نظیر استنیگ، جان لجند، سارا مک‌لاکلن و غیره می‌شده است که از این پس اپل آهنگ‌های بیشتری را در مجموعه اپلیکیشن گاراژبند اضافه کرده است.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه امکانات هر چه بیشتر در اپلیکیشن‌هایی نظیر گاراژبند و iMovie کاربران، ادیتورها و دی جی‌های بیشتری را به سمت استفاده از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اختصاصی خود مجاب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373