لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سردرگمی اپل برای پخش محتوای تلویزیونی اختصاصی

سردرگمی اپل برای پخش محتوای تلویزیونی اختصاصی

 شرکت اپل مدت زیادی است که در حال سرمایه گزاری روی ساخت محتوای تلویزیونی اختصاصی بوده است. این کمپانی با بازیگرها و کارگردان‌های بسیار زیادی همکاری کرده است تا محتوای اختصاصی خود را تولید کند؛ این در حالی است که اپل تاکنون هیچ کدام از این محتویات ویدیویی را از طریق هیچ پلتفرمی ارائه نداده است.

این کمپانی در چند ماه گذشته سفارش ساخت سریال ها و برنامه‌های مختلفی را داده است؛ برای مثال در چند روز گذشته، این کمپانی سفارش ساخت یک سریال تلویزیونی انگلیسی زبان با عنوان Calls را داده است. این کمپانی تا به امروز نزدیک به 1 میلیارد دلار برای تولید محتوای ویدیویی اختصاصی هزینه کرده است تا با سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس، آمازون، HBO و موارد دیگر رقابت کند.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بوده‌اند که اپل تصمیم دارد تا با تولید محتوای اختصاصی، سرویس پخش محتوای ویدیویی آیتیونز را برای کاربران اپل تی وی به صورت اختصاصی ارائه دهد. این کمپانی با افراد معروفی نظیر اپرا وینفری و استون اسپیلبرگ در این زمینه همکاری کرده است اما تاکنون هیچ یک از این محتویات به صورت رسمی پخش نشده‌اند.

اپل تنها در سریال‌های ویدئویی نظیر Carpool Karaoke و Planet of the Apps را برای کاربران آماده پخش کرده است و محتویات دیگر، همچنان در سردرگمی کامل به سر می‌برند. در این میان، پیش بینی‌های منتشر شده در مورد محتوای تلویزیونی اختصاصی اپل، بر این ادعا هستند که این کمپانی تصمیم دارد تا اپلیکیشنی با عنوان Movie and TV را برای پخش آن‌ها در دستگاه‌های اختصاصی خود آماده کند.

بر اساس این پیش بینی‌ها، محتویات تلویزیونی یاد شده نه تنها از طریق اپل تی وی، بلکه از طریق بخش Movie and TV در آیتیونز و اپ استور، برای کاربران کامپیوترهای مک، آیپدها و آیفون‌ها نیز به نمایش در بیاورد. اپل تصمیم دارد تا با ارائه این محتویات ویدیویی، میزان فروش محصولات دیجیتالی خود را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420