لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف لایتنینگ در آیفون‌های آینده تائید شد

حذف لایتنینگ در آیفون‌های آینده تائید شد

 Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ به تازگی ادعاهای جدیدی را در مورد محصولات اپل منتشر کرده است. وی در کنار اعلام تاریخ عرضه ایرپاور، پیش بینی‌هایی در زمینه حذف درگاه لایتنینگ از آیفون‌های آینده را مطرح کرده است.

خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود اعلام کرده که اپل در حین طراحی و توسعه آیفون ایکس، تصمیم داشت تا سیستم شارژ سیم دار و بسترهای لازم برای آن، نظیر درگاه لایتنینگ را از این تلفن هوشمند حذف کند. اما اپل در نهایت در مورد این تصمیم خود نجدید نظر کرد؛ چرا که سیستم‌های شارژ بدون سیم امروزی که برای تلفن‌های هوشمند به کار می‌روند، بازدهی و سرعت مناسب برای شارژ باتری در مدت زمان کوتاه را ندارد. علاوه بر این، افزایش قابل توجه قیمت آیفون ایکس با ارائه شارژر بدون سیم در جعبه، یکی دیگر از دلایل اپل برای ارائه این تلفن هوشمند با درگاه لایتنینگ به حساب میامد.

گزارش فوق مشخص کرده است که اپل از سال 2017 و مشخصاً در زمان توسعه آیفون ایکس تصمیم به حذف لایتنینگ از آیفون‌ها گرفته بود. اما به دلایلی مشخص اپل در نهایت از اعمال این تغییرات فعلاً منصرف شده است.

Gurman ادعا می‌کند که اپل تصمیم دارد تا با عرضه ایرپاور و تولید شارژرهای بی‌سیم کارآمد و مقرون به صرفه‌تر، بسترهای لازم برای تعبیه این محصولات جانبی را در پکیج آیفون‌های آینده فراهم کند و اقدام به حذف لایتنینگ از تلفن‌های هوشمند خود کند.

حذف لایتنینگ از آیفون‌ها باعث می‌شود تا این تلفن‌های هوشمند به عنوان دستگاه‌هایی کاملاً بی‌سیم تولید و عرضه شوند. اپل قصد دارد تا از چیپ‌های W1 و W2 برای هوشمند سازی سیستم شارژ بدون سیم در آیفون‌های آینده استفاده کند. علاوه بر این، حذف لایتنینگ به مقاومت آیفون‌ها در برابر نفوذ آب کمک زیادی می‌کند.

به طور کل، آیفون‌ها از همین حالا به غیر از سیستم شارژ، برای انجام کارهای دیگر نظیر همگام سازی، دریافت و ارسال فایل‌ها و اطلاعات می‌توانند به طور کامل بدون نیاز به سیم کارهای خود را انجام دهند و حذف لایتنینگ در حقیقت هیچ تغییری در روند کاربری این تلفن‌های هوشمند ایجاد نمی‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420