لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران به خرید آیفون‌های 1000 دلاری عادت می‌کنند

کاربران به خرید آیفون‌های 1000 دلاری عادت می‌کنند

 نزدیک به 7 ماه از عرضه آیفون ایکس با قیمت 999 دلار گذشته است و حالا نظر سنجی‌های جدید نشان داده‌اند که کاربران به خرید تلفن‌های هوشمند در این بازه قیمت عادت کرده‌اند.

نظر سنجی جدید وب سایت 9to5mac نشان می‌دهد که کاربران همچنان تمایل به خرید آیفون‌های گران قیمت دارند. در این نظر سنجی از کاربران پرسیده شده بود که با وجود شایعاتی که در مورد آیفون‌های 2018 منتشر شده است، تمایل به خرید کدام یک از تلفن‌های هوشمند اپل در سال جدید را دارند. در این نظر سنجی به کاربران توضیح داده شده است که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا سه مدل آیفون را با نرخ قیمت متفاوت تولید و عرضه کند.

آیفون ارزان قیمت امسال با نمایشگر ال سی دی و قیمت 600 تا 700 دلار عرضه شود. علاوه بر این، نسخه دوم آیفون ایکس قرار است با قیمت 800 تا 900 دلار و آیفون ایکس پلاس با قیمت بین 1000 تا 1100 دلار عرضه شود.

بر همین اساس، بسیاری از کاربران با آگاهی از بازه قیمتی این آیفون‌ها تصمیم به خرید گران قیمت‌ترین محصول آن را دارند. نزدیک به 50 درصد از کاربران تصمیم به خرید آیفون 6.5 اینچی دارند که قرار است با قیمت بیش از 1000 دلار به بازار عرضه شود.

نتایج این نظر سنجی نشان می‌دهد که کاربران به خرید آیفون‌هایی که هم قیمت لپ تاپ‌های میان رده هستند عادت کرده‌اند و با وجود قابلیت‌های آن‌ها، تصمیم به خرید این محصولات دارند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران تا پیش از این ادعا کرده بودند که افزایش قیمت تلفن‌های هوشمند از سال 2017 باعث کاهش میزان خرید این محصولات در بازار جهانی خواهد شد. اما حالا از شواهد موجود می‌توان پیش بینی کرد که بسیاری از افراد به قیمت بالای این محصولاتت و استفاده از محصولات رده بالا عادت کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420