لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت IGTV به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت IGTV به اینستاگرام اضافه شد

 تعداد کاربران اینستاگرام به تازگی از مرز یک میلیارد نفر گذشت و حالا توسعه‌دهندگان آن به مناسبت این رویداد از قابلیتی جدید در اپلیکیشن خود رونمایی کرده‌اند.

قابلیت TV ارائه شده در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اینترنت محتوای ویدیویی مختلف را به صورت زنده مشاهده کنند. در بخش TV همه کاربران قادر هستند تا ویدیوهای مورد نظر خودشان را به بخش IGTV اضافه کنند و آن را به کاربران دیگر نشان دهند.

بخش IGTV در اینستاگرام، ویدیوها را با رزولوشن دستگاه‌ها همگام می‌کند تا کاربران برای تماشای آن‌ها نیازی به چرخاندن دستگاه نداشته باشند. توسعه‌دهندگان اینستاگرام دیروز، چهارشنبه در مورد این قابلیت به تفصیل صحبت کردند و اعلام کردند که کاربران تولید کننده محتوای ویدیویی، می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن جدا و مستقل در ای او اس و اندروید، می‌توانند ویدیوی مورد نظر خود را ضبط کرده و آن را برای کاربران پخش کنند.

مهم‌ترین خصوصیت IGTV این است که کاربران برای انتشار محتوای ویدیویی، دیگر محدودیت یک دقیقه را ندارند و می‌توانند ویدیوها را تا مدت زمان یک ساعت به پخش درآورند. کاربران نیز همانند حالت لایو، می‌توانند در این ویدیوها نظرهای خود را بنویسند و حتی آن‌ها را برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام اعلام کرده که برخلاف یوتیوب فعلاً تصمیمی برای پرداخت پول به تولید کنندگان محتوای ویدیویی در ازای پخش تبلیغات ندارد و تمام تمرکز خود را روی ارائه امکانی برای مشاهده ویدیوهایی که کاربران به آن علاقه دارند گذاشته است. این در حالی است که یوتیوب در ازای پخش تبلیغات در ابتدا و میانه‌های ویدیوها به کاربران هزینه پرداخت می‌کند. کوین سیستروم مدیر عامل اینستاگرام نیز اعلام کرده که قابلیت یاد شده به تمامی کاربران امکان ساخت یک شبکه تلویزیونی دیجیتالی را می‌دهد و این مسئله می‌تواند تحول بزرگی در سیستم پخش محتوای ویدئویی به صورت تعامل آمیز ایجاد کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373