لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های آینده به عنوان سوئیچ دیجیتال ماشین‌ها کار خواهند کرد

آیفون‌های آینده به عنوان سوئیچ دیجیتال ماشین‌ها کار خواهند کرد

 کنسرسیوم اتصالات خودرو (Car Connectivity Consortium) به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از راه کارهایی نوین برای تعبیه سوئیچ‌های دیجیتالی خودروها در آیفون‌ها استفاده کند.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا با همکاری شرکت‌های خودرو سازی معروف امکان استفاده از آیفون‌ها برای باز کردن و روشن کردن خودروها را ارائه دهد. این سیستم ارتباطی، در حقیقت بستری ایمن را برای کنترل کرده قفل درها و امکان روشن کردن موتور اتومبیل ارائه می‌دهد که می‌تواند در سوئیچ‌های کارتی، تلفن‌های هوشمند و یا دستگاه‌های الکترونیکی دیگر تعبیه شود.

کنسرسیوم اتصالات خودرو یک سازمان تنظیم کننده سیستم‌های ارتباطی در خودروها است که شرکت‌های تولید کننده اتومبیل‌ها باید از استانداردهای آن برای تعبیه سیستم‌های ارتباطی و امنیتی استفاده کنند. این سازمان به تازگی از استانداردی جدید برای ساخت سوئیچ‌های دیجیتالی برای خودروها رونمایی کرده است.

بر اساس ادعای این سازمان، شرکت‌هایی نظیر آئودی، BMW، جنرال موتورز، هیوندای، ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و فولکس واگن قرار است از این استاندارد برای ساخت اتومبیل‌های جدید به همراه سوئیچ‌های دیجیتالی استفاده کنند. در این میان، شرکت اپل نیز در کنار دیگر کمپانی‌های یاد شده قرار است از این استاندارد در نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آیفون استفاده کند.

در صورت موفقیت اپل برای تعبیه این سیستم ارتباطی مبتنی بر استاندارد یاد شده، صاحبان خودروهای مبتنی بر این سیستم، می‌توانند با استفاده از تلفن هوشمند خود قفل درهای اتومبیل و موتور آن را کنترل کنند.

بر اساس ادعای کنسرسیوم اتصالات خودرو، این سیستم ارتباطی قرار است از سه ماهه ابتدایی سال 2019 به خودروهای جدید اضافه شود. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل قابلیت‌های یاد شده برای کنترل اتومبیل را در سری آیفون‌های 2019 آماده عرضه به کاربران کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420