لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های مهم ارائه شده در بتای دوم آی او اس 12

قابلیت‌های مهم ارائه شده در بتای دوم آی او اس 12

 دومین نسخه بتای آی او اس 12 به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و قابلیت‌های جدید این نسخه از همین حالا در حال بررسی توسط توسعه دهندگان است.

در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 اپل تعدادی از تغییرات مهم ارائه شده در آی او اس 12 را معرفی کرده است؛ اما حالا توسعه دهندگان با تست این سیستم عامل، نگاه دقیق‌تری به قابلیت‌های آن داشته است. در ادامه این مطلب به برخی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در آی او اس 12 ارائه شده است و توسط توسعه دهندگان مورد بررسی قرار گرفته است را معرفی می‌کنیم.

  • 1.بهبود بخش Battery Usage

بخش Battery Usage در آی او اس 12 اطلاعات دقیق‌تری به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران آیفون‌ها، همانند کاربران تلفن‌های اندرویدی از این پس می‌توانند میزان مصرف هر یک از اپلیکیشن‌ها را ببینند و از طریق آن به طور کامل روی مصرف باتری آیفون مدیریت داشته باشند.

  • 2.Screen Time

اپل صفحه مدیریت زمان را در آی او اس 12 تغییر داده است. در این بخش کاربران می‌توانند زمان مصرف هر یک از اپلیکیشن‌ها را مدیریت کنند. در این بخش کاربران جزئیات بیشتری از هر یک از اپلیکیشن‌ها خواهند دید و می‌توانند محدودیت‌هایی را برای هر یک از اپلیکیشن‌ها اعمال کنند.

  • 3.Screen Time بر اساس هر دستگاه

کاربران می‌توانند از طریق بخش Screen Time همچنین میزان مصرف هر یک از اپلیکیشن‌ها را در دستگاه‌های متصل به اپل آیدی مشترک را مدیریت کنند.

  • 4.اعلان‌ها

اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌ها در آی او اس 12 هوشمندتر شده‌اند و از این پس به صورت بک جا برای هر اپلیکیشن به نمایش در میاید. گفتنی است که این خصوصیت تا پیش از این در اندروید موجود بود.

  • 5.جست و جوی تصاویر

کاربران در آی او اس 12 می‌توانند به صورت پیشرفته عکس‌ها را در اپلیکیشن Photos جست و جو کنند و از طریق آن با سرعت بیشتری به عکس‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420