لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها 6 درصد کاربران اسپیکرهای هوشمند از دستیارهای دیجیتالی برای کنترل تجهیزات خانه استفاده می‌کنند

تنها 6 درصد کاربران اسپیکرهای هوشمند از دستیارهای دیجیتالی برای کنترل تجهیزات خانه استفاده می‌کنند

 نتایج نظر سنجی جدید منتشر شده توسط IHS Markit به تازگی نشان داده است که تنها 6 درصد کاربران اسپیکرهای هوشمند از این محصولات برای کنترل تجهیزات هوشمند سازی خانه خود استفاده می‌کنند.

در این نظر سنجی از 937 کاربر اسپیکرهای هوشمند در بازه مارس تا آوریل 2018 در مورد نحوه استفاده از این محصولات سؤال پرسیده شده است. کاربران شرکت کننده در این نظر سنجی ساکن کشورهای آمریکا، انگلستان، ژاپن، آلمان و برزیل بوده‌اند.

در نتایج این نظر سنجی، مشخص شده است که تعداد بسیار کمی از کاربران، و نزدیک به 6 درصد از آن‌ها از اسپیکرهای هوشمند برای کنترل تجهیزاتی نظیر لامپ و ترموستات هوشمند در خانه خود استفاده می‌کنند.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های تولید کنند اسپیکرهای هوشمند، نظیر اپل، سامسونگ، گوگل و آمازون بر این ادعا هستند که این محصولات به عنوان ابزار مرکزی برای خانه‌های هوشمند کار می‌کند و کاربران با استفاده از دستورهای صوتی می‌توانند چراغ‌های خانه و موارد دیگر از این دست را کنترل کنند.

نتایج نظر سنجی یاد شده همچنین عمده استفاده کاربران از اسپیکرهای هوشمند را نیز مشخص کرده است. بر اساس این نتایج کاربران اغلب برای انجام کارهایی نظیر دریافت پاسخ سؤال‌های ساده، پخش موسیقی و کنترل آن، ارسال پیام‌های متنبی و برقراری تماس‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند.؛ با این حال تعداد بسیاری از کاربران حتی همین کارهای معمول را نیز با اسپیکر هوشمند خود انجام نمی‌دهند.

در حقیقت بسیاری از کاربران تمایل زیادی به استفاده از دستیارهای هوشمند صوتی به کار رفته در این محصولات ندارند و اغلب از آن‌ها برای پخش موسیقی و محتوای صوتی دیگر استفاده می‌کنند.

این مسئله نشان می‌دهد که افزایش میزان فروش اسپیکرهای هوشمند در بازار جهانی لزوماً به دلیل مجهز بودن به دستیارهای هوشمند صوتی نیست و کاربران بیشتر به دلیل کیفیت پخش صدا و علاقه به موسیقی از این محصولات استفاده می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420