لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مأموریت غیرممکن: محصولات اپل به ارزش 100 هزار دلار از سقف انبار Best Buy به سرقت رفت!

مأموریت غیرممکن: محصولات اپل به ارزش 100 هزار دلار از سقف انبار Best Buy به سرقت رفت!

سارقین حرفه‌ای به تازگی توانسته‌اند با وارد شدن به یکی از انبارهای فروشگاه Best Buy تعدادی از محصولات اپل به ارزش 100 هزار دلار را بربایند.

بر اساس ادعای پلیس محلی، این سارقین از طریق باز کردن سقف انبار Best Buy در ایالت جورجیا و استفاده از راپل توانسته‌اند به محتویات این انبار دسترسی پیدا کنند و تعداد قابل توجهی از محصولات اپل را به سرقت ببرند. پلیس اعلام کرده که فعلاً در حال بررسی سر نخ‌های موجود برای به دست آوردن مکان و اطلاعات بیشتر در مورد سارقین است.

محصولات دزدیده شده از این انبار شامل تعداد زیادی آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک به همراه لوازم جانبی دیگر می‌شود که فعلاً هیچ کدام آن‌ها تا به امروز فعال نشده‌اند. پلیس امیدوار است تا با فعال شدن یک یا چند دستگاه مسروقه بتواند ردی از سارقین پیدا کند و در نهایت اقدام‌های قانونی لازم را انجام دهد.

جالب اینجا است که پلیس در گزارش خود به خبرگزاری‌ها، فرایند این دزدی را به فیلم مأموریت غیرممکن تشبیه کرده است. آنچه باعث هیجان انگیز تر کردن این دزدی می‌کند، این است که سارقین هیچ ردی را از خود به جا نگذاشته‌اند و دقیقاً به نفوذ به انبار از طریق سقف توانسته‌اند محصولات یاد شده را از انبار خارج کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن محل را ترک کنند.

لازم به ذکر است که این اولین سرقت بزرگ محصولات اپل نیست، بلکه تا پیش از این نیز بسیاری از اپل استورهای بزرگ در سراسر جهان، با اتفاقاتی مشابه مواجه شده بودند. برای مثال در سال 2017 یک محموله از آیفون ایکس به ارزش 370 هزار دلار به صورت مستقیم از یک ماشین حمل بار به سرقت رفت. برای مثال دیگر، می‌توان به یکی از اپل استورهای چین اشاره کرد که در روز اول عرضه آیفون ایکس، تعدادی از این تلفن‌های هوشمند به سرقت رفته بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420