لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای واچ او اس 5 خصوصیات بیشتری از قابلیت Walkie-Talkie را نشان داده است

دومین بتای واچ او اس 5 خصوصیات بیشتری از قابلیت Walkie-Talkie را نشان داده است

 اپل به تازگی نسخه دوم بتای واچ او اس 5 را برای توسعه دهندگان ارائه کرده است. مهم‌ترین تغییر ارائه شده در این نسخه شامل اضافه شدن اپلیکیشن Walkie-Talkie برای برقراری ارتباط مستقیم کاربران اپل واچ با یکدیگر است.

اپلیکیشن Walkie-Talkie که تا پیش از این نیز در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 در مورد خصوصیات آن بحث شده بود، حالا توسط توسعه دهندگان مورد بررسی قرار گرفته است. در این بررسی‌ها مشخص شده است که امکان برقراری تماس صوتی از طریق واکی تاکی در واچ او اس 5 محدود به افراد حاضر در مخاطبین خواهد بود و کاربران برای استفاده از اپلیکیشن Walkie-Talkie ابتدا باید کاربران دیگر را از طریق دستگاه‌های دیگر در لیست مخاطبین خود ذخیره کرده باشند.

در بررسی‌های بیشتر همچنین مشخص شده است که سایلنت کردن اپل واچ باعث می‌شود تا واچ او اس 5 به طور خودکار تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را نادیده می‌گیرد و نوتیفیکیشن‌های آن را نمایش نمی‌دهد. این قابلیت همچنین در حالت Theater Mode نیز ارائه شده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند مکالمه‌های یک مخاطب مشخص را Mute کنند تا پیام‌های آن مخاطب به صورت مشخص پخش نشود.

علاوه بر این، کاربران اپل واچ می‌توانند سطح صدای پخش شده از پیام‌های صوتی دریافتی از واکی تاکی را با دیجیتال کراون مدیریت کنند. کاربران همچنین می‌توانند مکالمات واکی تاکی را به صورت چندگانه با تعداد بیشتری از مخاطبین انجام دهند و هر یک از مکالمه‌ها همانند پیام‌ها در آی مسیج لیست خواهند شد.

آیکون واکی تاکی زرد رنگ هست و در زمانی که پیام صوتی جدیدی از طریق آن دریافت می‌شود، آیکون زرد رنگ به صورت کوچک در بالای اپل واچ نشان داده می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، این نسخه از سیستم عامل واچ او اس در حال حاضر برای توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری را خریداری کرده‌اند، ارائه شده است. با این حال اپل تصمیم دارد تا پاییز امسال، فرایند عرضه آن به صورت عمومی را شروع کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373