لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل خود را برای پایگاه تابستانی کودکان آماده می‌کند

اپل خود را برای پایگاه تابستانی کودکان آماده می‌کند

شرکت اپل طبق رسم هر ساله خود، اقدام به راه اندازی پایگاه تابستانی برای کودکان کرده است. طی سه سال گذشته، اپل با شروع تابستان، اقدام به راه اندازی یک پایگاه تابستانی برای کودکان می‌کند.

در این پایگاه تابستانی که در اپل استورهای رسمی سراسر جهان برگزار می‌شود، کودکان 8 تا 12 ساله آموزش‌هایی در زمینه کد نویسی و موارد دیگر را یاد می‌گیرند. این پایگاه به مدت سه روز برگزار می‌شود که در هر روز 90 دقیقه آموزشی برای کودکان برگزار می‌شود.

آموزش‌های ارائه شده در این کمپ شامل کد نویسی ربات‌ها، نحوه استفاده و ساخت بیت و موسیقی از طریق GarageBand و ساخت استوری از طریق اپلیکیشن Clips می‌شود.

اپل در چند سال گذشته همواره بر آموزش کد نویسی برای کودکان تأکید داشته است و تیم کوک بارها این مسئله را در رویدادهای مختلف اعلام کرده است. مدیر عامل اجرایی اپل اعلام کرده که کد نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های دنیای امروز است و از اهمیت بیشتری نسبت به یادگیری زبان دوم برخوردار است. وی بر این باور است که آموزش کد نویسی باید از مدارس ابتدایی شروع شود و کودکان باید از ابتدا با این مهارت آشنایی پیدا کنند.

بر همین اساس اپل در کنار برگزاری پایگاه‌های تابستانی برای کودکان، با مراکز آموزشی مختلف در آمریکا نیز همکاری کرده است تا زبان برنامه نویسی سوئیفت را به دانش آموزان یاد دهد. اپل تصمیم دارد تا با ارائه خدمات آموزشی و ارائه ابزارهایی نظیر Swift Playground زبان برنامه نویسی سوئیفت را به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تولید اپلیکیشن و توسعه محصولات نرم افزاری مختلف در آینده به دنیا معرفی کند.

در آینده مورد تصور اپل، تعداد افراد متخصص در زمینه برنامه نویسی سوئیفت و ابزارهای دیگر این کمپانی بسیار زیاد شده و همین مسئله باعث می‌شود تا کیفیت محصولات دیجیتالی ارائه شده برای دستگاه‌ها و اکوسیستم اختصاصی این کمپانی افزایش قابل توجهی پیدا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420