لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پرینت‌های سه بعدی؛ ظاهر احتمالی آیفون 2018 را معلوم کردند

پرینت‌های سه بعدی؛ ظاهر احتمالی آیفون 2018 را معلوم کردند

عرضه آیفون‌های 2018 با توجه به شایعات منتشر شده از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل در آسیا بسیار نزدیک است و کمپانی کوپرتینو نشین به احتمال زیاد تا سه ماه دیگر از این تلفن‌های هوشمند رونمایی می‌کند.

در این میان یک ویدیوی 4 دقیقه‌ای منتشر شده در وب سایت ژاپنی Mac Otakara از پرینت‌های سه بعدی آیفون‌های 2018 پرده برداشته است که ظاهر احتمالی این محصولات را به طور دقیق و کامل نشان می‌دهد. این پرینت‌های سه بعدی، با توجه به شایعات و گمانه زنی‌هایی که در مورد آیفون‌های 2018 منتشر شده است، ساخته شده‌اند.

بر اساس این شایعات، اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از سه مدل جدید آیفون با سایزهای 5.8، 6.1 و 6.5 رونمایی کند که تمامی آن‌ها مجهز به سیستم احراز هویت فیس آیدی و طراحی تمام صفحه هستند. به همین دلیل این سه مدل تلفن هوشمند دیگر دارای دکمه هوم و متعلقات آن نظیر تاچ آیدی نیستند. در این میان، اپل در ساخت آیفون 5.8 و 6.5 اینچ از پنل نمایشگر اولد استفاده می‌کند و در عین حال آیفون 6.1 اینچ را با نمایشگر ال سی دی تولید می‌کند.

برخی از شایعات نه چندان قابل اتکا نیز بر این ادعا هستند که اپل در ساخت آیفون 6.1 اینچ بریدگی بالای نمایشگر را حذف می‌کند و به جای آن از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که در ویدیوی منتشر شده از Mac Otakara این شایعات اعمال نشده است و آیفون 6.1 اینچی نیز با بریدگی بالای نمایشگر ساخته شده است.

شایعات همچنین ادعا می‌کنند که اپل قیمت نهایی و مصرف کننده این محصولات را نسبت به آیفون‌های 2017 کاهش خواهد داد. بر همین اساس، آنچه به احتمال زیاد با عنوان آیفون ایکس اس (iPhone Xs) رونمایی می‌شود، با قیمت 800 تا 900 دلار به بازار عرضه می‌شود و نسخه پلاس آن در بازه قیمتی 900 تا 1000 دلار خواهد بود.

در ادامه این مطلب می‌توانید ویدیوی، بررسی پرینت‌های سه بعدی را مشاهده کنید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420