لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 11.4.1 برای کاربران و توسعه دهندگان منتشر شد

سومین بتای آی او اس 11.4.1 برای کاربران و توسعه دهندگان منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش سومین بتای آی او اس 11.4.1 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان منتشر کرده است.

این نسخه از بتای آی او اس 11.4.1 در حقیقت اولین نسخه از این سیستم عامل است که برای کاربران عادی نیز منتشر شده است. کاربران عادی می‌توانند با مراجعه به بخش System Update این به روز رسانی را دریافت کرده و سپس روی دستگاه خود نصب کنند. البته باید به یاد داشت که این نسخه دارای مشکلات شناخته شده‌ای است و ممکن است کاربران عادی را با مشکلات قابل توجهی مواجه کند.

علاوه بر این، توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اختصاصی اپل را دریافت کرده‌اند، می‌توانند سومین بتای آی او اس 11.4.1 را در کنار ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان دریافت کنند و سپس قابلیت‌های ارائه شده در آن را تست کنند. توسعه دهندگان باید برای دریافت این نسخه، به بخش Developer Center مراجعه کنند و از طریق آن اقدام به دریافت جدیدترین نسخه به صورت OTA روی دستگاه خود کنند.

قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل آی او اس تنها شامل بهبود سیستم ارتباطی AirPlay 2.0 و افزایش امنیت امکان ذخیره سازی پیام‌های آی مسیج در سیستم ذخیره سازی ابری آیکلاود می‌شود.

در حقیقت اپل در توسعه این نسخه فعلاً قابلیت‌های جدیدی را ارائه نداده است و تنها به بهبود کیفیت کارایی آی او اس 11.4 بسنده کرده است. دستگاه‌های همراه جدید اپل با دریافت این نسخه با سرعت و کارایی بهتری کارهای مختلف را انجام می‌دهند.

با وجود این که سومین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان ارائه شده است، باید گفت که این نسخه دارای باگ‌ها و مشکلاتی شناخته شده است. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آن صبر کرده و فعلاً اقدام به نصب آن نکنند؛ چرا که نصب این نسخه، ممکن است در تجربه کاربری آیفون‌ها و آیپدها اختلال‌های زیادی ایجاد کند و باعث عدم کارکرد درست دستگاه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420