لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: تمیز کردن ایرپادها به صورت اصولی و صحیح

آموزش: تمیز کردن ایرپادها به صورت اصولی و صحیح

تمیز کردن ایرپادها یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که پس از مدتی کوتاه استفاده از این محصولات برای کاربران به وجود میاید.

ایرپادها همانند دیگر هندزفری‌های موجود در بازار، پس از مدتی گردوغبار و کثیفی را به خود جذب می‌کنند و البته این مسئله به خاطر استفاده از رنگ سفید در ایرپادها بیشتر نمایان می‌شوند. علاوه بر این، تجمع کثیفی در بخش خروجی صدا نیز باعث می‌شود تا کیفیت صدای پخش شده به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند که این مسئله به هیچ وجه مطلوب نیست.

با توجه به همه این دلایل، کاربران پس از مدتی استفاده، مجبور به تمیز کردن ایرپادها می‌شوند تا بتوانند همانند روز اول از هندزفری‌های بی سیم خود لذت ببرند. البته باید به یاد داشت که تمیز کردن ایرپادها از طریق روش‌های ناصحیح و غیراصولی ممکن است به کارکرد این محصولات لطمه بزند و پس از مدتی کیفیت صدای پخش شده را کاهش دهد.

تمیز کردن ایرپادها به صورت اصولی و صحیح

تمیز کردن ایرپادها نیاز به دقت و ظرافت بسیار بالایی است، چرا که در صورت انجام یک اشتباه، به خصوص در بخش خروجی صدا، ممکن است توری فلزی خروجی صدا پاره شود و به گوش شما آسیب برساند. علاوه بر این، خرابی این توری باعث کاهش کیفیت صدای پخش شده نیز می‌شود. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تا برای تمیز کردن ایرپادها دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

روش اول: استفاده از نوار چسب دو طرفه خودرو

در این روش، برای تمیز کردن ایرپادها می‌توانید از نوار چسب دو طرفه خودرو استفاده کنید. کافی است، یک تکه از چسب دو طرفه را به صورت گلوله درآورید و آن را به بخش طور فلزی بچسبانید. این کار باعث می‌شود تا تمامی کثیفی‌ها از توری فلزی جدا شوند. 

{module 1181}

نکته اول: در انتخاب چسب دو طرفه و کیفیت آن باید دقت زیادی به خرج دهید. اگر قدرت چسبندگی نوار دوطرفه کم باشد کثیفی‌ها از توری جدا نمی‌شوند و در عین حال قدرت زیاد نوار چسب ممکن است باعث خرابی و پارگی توری فلزی در هنگام تمیز کردن ایرپادها شود.

نکته دوم: به هیچ وجه در تمیز کردن ایرپادها نوار چسب را روی ایرپادها فشار ندهید، چرا که این کار ممکن است ایرپادها را خراب کند.

روش دوم: استفاده از الکل

 این روش تا پیش از این نیز به طور کامل در وبلاگ اپل اِن آی سی شرح داده شده بود. شما میتوانید برای مشاهده این روش به این لینک مراجعه کنید. البته توصیه میشود تا از روش اول استفاده کنید. 

در این روش کافی است، کمی الکل را روی یک دستمال نظافت یا گوش پاک کن مرغوب بریزید و از طریق آن ایرپادها را تمیز کنید. در این روش باید دو نکته مهم را در نظر داشته باشید:

نکته اول: دستمال مورد استفاده نباید پرز دار باشد و به هیچ وجه از دستمال کاغذی استفاده نکنید. پرزها ممکن است وارد توری شود

نکته دوم: دستمال را نباید زیاد به الکل آغشته کنید. این کار باعث می‌شود تا الکل به داخل ایرپادها نفوذ کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373