لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ جدید ال جی، کاربران آیفون را مسخره می‌کند

تبلیغ جدید ال جی، کاربران آیفون را مسخره می‌کند

ال جی به تازگی یک تبلیغ تلویزیونی را برای پرچم‌دار جدید خود منتشر کرده است. عمده موضوع این کلیپ یک‌دقیقه‌ای روی تمسخر کاربران آیفون ، و متقاعد کردن آن‌ها به استفاده از G7 متمرکز شده است.

در این تبلیغ، Aubrey Plaza به عنوان یک بازیگر معروف نیز شرکت کرده است. در این کلیپ چندین بار به آیفون و خصوصیات آن به صورت تمسخرآمیزی اشاره شده است.

در این ویدیو، دوستان و اطرافیان یکی از کاربران آیفون به نام رایان تلاش می‌کنند تا او را به استفاده از یک تلفن هوشمند دیگر و ترجیحاً LG G7 ThinQ متقاعد کنند. در این ویدیو، بارها رایان و تلفن هوشمندش به خاطر استفاده از آیفون‌ها مورد تمسخر قرار می‌گیرند و همه افراد، حتی مادر بزرگ او تلاش می‌کنند تا او را به استفاده از یک دستگاه دیگر تشویق کنند.

در ابتدای این ویدیو، به این مسئله اشاره می‌شود که بسیاری از افراد معروف از تلفن‌های هوشمند آیفون استفاده می‌کنند و در عین حال آیفون‌ها به صورت عمدی توسط اپل سرعت پردازششان کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل، دوست رایان از او می‌پرسد که «آیا برای تعویض تلفن هوشمند نیاز به یک فرد معروف داری؟» و به یک باره Aubrey Plaza با یک گوشی جدید ال جی ظاهر می‌شود و سعی می‌کند تا ذهنیت رایان را نسبت به گوشی هوشمندش تغییر دهد.

یکی دیگر از خصوصیات دیگری که از آیفون‌ها در این ویدیو مورد تمسخر قرار گرفته است، شامل حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا می‌شود. در بخشی از این کلیپ تبلیغاتی رایان به عنوان «پسر دانگلی» شناخته می‌شود، چرا که برای اتصال هر ابزار جانبی به گوشی خود نیاز به یک دانگل متفاوت دارد؛ این در حالی است که G7 به قول ال جی نیاز به هیچ دانگلی ندارد.

در پایان نیز، یکی از قابلیت‌های گوگل اسیستنت نشان داده می‌شود که کاربران از طریق دستور صوتی می‌توانند سلفی بگیرند؛ البته باید به یاد داشت که این قابلیت مدت‌ها است که از طریق سیری در آیفون‌ها وجود دارد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420