لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید آی او اس 12 که جان کاربران را نجات می‌دهد

قابلیت جدید آی او اس 12 که جان کاربران را نجات می‌دهد

شرکت اپل در توسعه آی او اس 12 قابلیتی ویژه را برای کاربران در نظر گرفته است تا در مواقع ضروری، خدمات اضطراری بتوانند به موقعیت مکانی کاربر دسترسی پیدا کنند.

این قابلیت باعث می‌شود تا آیفون‌ها در حین تماس با خدمات اضطراری نظیر پلیس، اورژانس و آتش نشانی به صورت کاملاً ایمن اطلاعات مربوط به مکان کاربر را ارسال کند. اپل اعلام کرده که این قابلیت به صورت کاملاً ایمن موقعیت مکانی را در اختیار ارائه دهندگان خدمات اضطراری قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند با حفظ حریم خصوصی خود، موقعیت مکانی را به صورت موقت در اختیار ارائه دهندگان این خدمات ارائه دهند.

خصوصیت اصلی این قابلیت، این است که کاربران دیگر نیازی به ارائه دقیق اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را ندارند و می‌توانند به صورت سریع تنها با شماره گیری خدمات فوریتی درخواست کمک کنند. این قابلیت فعلاً برای کاربران آمریکایی ارائه شده است و کاربران با شماره گیری 911 می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اپل اعلام کرده که برای ارائه این قابلیت، با شرکت RapidSOS همکاری کرده است تا بسترهای نرم افزاری و امنیتی مورد نیاز برای آن را توسعه دهد. خدمات فوریتی با دریافت تماس‌های صوتی، می‌توانند مکانی کاربران را روی نقشه پیدا کرده و سپس از طریق آن نیروی کمکی مورد نیاز را اعزام کنند.

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، این قابلیت را در اپل واچ نیز ارائه دهد و به احتمال زیاد، این قابلیت در نسخه‌های نهایی واچ او اس 5 نیز ارائه خواهد شد. گفتنی است که این قابلیت قرار است تا پاییز امسال برای کشورهای اروپایی و کانادا نیز ارائه شود. گفتنی است، اپل به احتمال زیاد، شماره‌های بین‌المللی برای خدمات اضطراری را برای کاربران سراسر دنیا نیز ارائه دهد تا تمامی کاربران آیفون‌ها در سراسر دنیا بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. البته لازم به یادآوری است که استفاده از این قابلیت مستلزم تجهیز سیستم‌های خدمات فوریتی در شهرها و کشورهای مختلف است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420