لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده ARM، سرعت عرضه نسخه‌های جدید این محصولات را افزایش می‌دهد

عرضه مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده ARM، سرعت عرضه نسخه‌های جدید این محصولات را افزایش می‌دهد

 شایعات اخیر منتشر شده از برخی از منابع قابل اتکا اعلام کرده‌اند که اپل تصمیم دارد تا تحت پروژه Star کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های ARM را توسعه و عرضه کند.

در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل با انجام این کار و موفقیت در زمینه این پروژه احتمالاً سرعت عرضه نسخه‌های جدید مک بوک‌ها از افزایش دهد و همانند آیفون‌ها و آیپدها، مک بوک‌های مبتنی بر ARM را به صورت هر ساله معرفی و به بازار عرضه کند.

اپل برای تولید مک بوک‌های مبتنی بر ARM احتمالاً از تراشه‌های سری A که تا پیش از این در تولید آیفون‌ها و آیپدها مورد استفاده قرار گرفته بود، بهره می‌برد. در این میان، این کمپانی نسخه‌ای خاص از مک او اس را که سازگاری بیشتری برای اجرا در این گونه از پردازنده‌ها دارد را توسعه می‌دهد.

این مسئله با توجه به نوع فریمور دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌ها و تراشه‌های ARM می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که مک بوک‌های آینده که با پردازنده‌های کم مصرف تولید می‌شوند با سرعت بیشتری تولید و عرضه شود و اپل هر ساله پس از معرفی نسخه جدید مک او اس در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، (WWDC) مک بوک‌های جدید کم مصرف را نیز آماده عرضه در کنار آیفون‌ها کند.

در صورت به حقیقت پیوستن این پیش بینی، می‌توان امیدوار بود که اپل بتواند میزان فروش کامپیوترهای مک را همانند آیفون‌ها و آیپدها در بازار افزایش دهد و سهم فروش این دستگاه‌ها را در بازار جهانی نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و اندروید بیشتر کند.

اپل در چند سال گذشته توانسته با اعمال تغییرات قابل توجه میزان فروش کامپیوترهای مک را در دنیا افزایش دهد؛ با این حال همچنان سهم مک او اس در بازار جهانی نسبت به سیستم عامل ویندوز، بسیار پایین‌تر است. اپل امیدوار است تا با توسعه پروژه Star بتواند سهم بیشتری را برای مک او اس در مقایسه با ویندوز تصاحب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420