لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی واتس اپ از آی او اس 7 متوقف شد

پشتیبانی واتس اپ از آی او اس 7 متوقف شد

توسعه دهندگان پیام رسان محبوب واتس اپ به تازگی اعلام کرده‌اند که پشتیبانی از آی او اس 7 و دستگاه‌های مبتنی بر آن را متوقف می‌کنند.

بر همین اساس، کاربران آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی باید به نسخه‌های جدیدتر سیستم عامل آی او اس مهاجرت کنند و یا از دستگاه‌های جدیدتری برای کار با این پیام سان استفاده کنند. دستگاه‌های قدیمی، نظیر آیفون 4 تنها قادر به استفاده از نسخه‌های قدیمی واتس اپ هستند. البته واتس اپ پس از مدتی پشتیبانی از نسخه قدیمی اپلیکیشن خود را منقضی می‌کند و طی آن کاربران را مجبور به آپدیت می‌کند.

واتس اپ اعلام کرده که با وجود عدم ارائه آپدیت‌های جدید برای آی او اس 7، پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی نصب شده روی این نسخه از سیستم عامل همراه اپل را تا سال 2020 ادامه می‌دهد. بر همین اساس، کاربران آیفون 4 و قدیمی‌تر از آن همچنان تا دو سال دیگر می‌توانند از طریق نسخه‌های قدیمی به این پیام رسان دسترسی داشته باشند.

واتس اپ همچنین اعلام کرده که نسخه Gingerbread سیستم عامل اندروید نیز، همانند آی او اس 7 دیگر آپدیت‌های جدید را دریافت نمی‌کند. با این حال کاربران این نسخه از سیستم عامل اندروید نیز می‌توانند با استفاده از نسخه‌های قدیمی واتس اپ، پیام‌های مختلف را بین مخاطبین خود ارسال کنند.

واتس اپ تصمیم دارد تا با حذف نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های همراه، امکانات بهتری را در نسخه‌های جدید اپلیکیشن خود به کاربران ارائه دهد. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که تا سال آینده واتس اپ پشتیبانی از آی او اس 8 و 9 را نیز متوقف کند. گفتنی است که اپل نیز تا به امروز پشتیبانی طولانی مدتی از دستگاه‌های خود ارائه داده است و واتس اپ نیز همانند اپل، امکان پشتیبانی از پیام رسان خود را برای کاربران دستگاه‌های قدیمی به صورت طولانی مدت فراهم کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420