لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعبیه نمایشگر اولد در تمامی آیفون تا سال 2020 به تعویق افتاد

تعبیه نمایشگر اولد در تمامی آیفون تا سال 2020 به تعویق افتاد

 شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا روند تولید آیفون‌های مجهز به نمایشگر ال سی دی را تا سال 2019 ادامه دهد و بر اساس آن، تعبیه نمایشگرهای اولد در تمامی آیفون‌ها تا سال 2020 به تعویق میافتد.

در حقیقت اپل بر این باور است که آیفون‌های ارزان قیمتی که با نمایشگر ال سی دی تولید می‌شوند، همچنان به عنوان پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند این کمپانی شناخته خواهند شد. به همین دلیل، اپل تصمیمی برای حذف آیفون‌های ارزان قیمت از لیست تلفن‌های هوشمند خود تا سال 2020 ندارد و قرار است آن‌ها را در کنار محصولات پرچم‌دار خود در بازار به فروش برساند.

بر اساس شایعات پیشین، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از یک تلفن هوشمند 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی و قیمت ارزان‌تر در کنار پرچم‌داران گران قیمت رونمایی کند. اما حالا بررسی‌ها و پیش بینی‌های اخیر نشان داده‌اند که اپل تصمیم دارد تا این روند را در سال 2019 نیز تکرار کند.

در حقیقت اپل عجله‌ای برای حذف نمایشگرهای ال سی دی از آیفون‌ها و تولید تمامی تلفن‌های هوشمند خود با نمایشگر اولد ندارد. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا از سال 2020 به بعد، تمامی آیفون‌های خود را با نمایشگر اولد تولید و عرضه کند.

در کنار شایعات فوق، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل از سال جاری میلادی، سیاست قیمت گذاری و فروش محصولات خود را تغییر داده است و بر اساس آن تصمیم دارد تا محصولات ارزان قیمتی را در کنار پرچم‌داران خود در بازار عرضه کند. اپل تا به امروز از آیپد نسل ششم با قابلیت‌های مشابه آیپد پرو و قیمت بسیار ارزان‌تر از آیپد نسل پنجم رونمایی کرده است. در این میان، پیش بینی می‌شود تا در ماه‌های آتی سال جاری میلادی شاهد عرضه یک مدل آیفون و مک بوک ارزان قیمت در بازار باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420