لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با اپرا وینفری در زمینه تولید محتوای ویدیویی همکاری می‌کند

اپل با اپرا وینفری در زمینه تولید محتوای ویدیویی همکاری می‌کند

 شرکت اپل به صورت رسمی، قراردادی را با اپرا وینفری در زمینه تولید محتوای تلویزیونی به امضا رسانده است. این کمپانی در نهایت خبر مربوط به این همکاری را طی یک بیانیه، اعلام کرده است.

با وجود این همکاری، اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد نقش اپرا در محتوای تلویزیونی آینده ارائه نداده است؛ با این حال یکی از نمایندگان این کمپانی اعلام کرده که وینفری قرار است در زمینه تولید یک برنامه ویدیویی و در چارچوب توانایی خود با اپل همکاری کند. پروژه وینفری همچنین قرار است به عنوان بخشی از محتوای تلویزیونی اورجینال اپل برای کاربران دستگاه‌های این کمپانی و سرویس آیتیونز به نمایش درآید.

تصمیم اخیر اپل برای همکاری با ستارگان سینمایی و تلویزیونی در راستای رقابت هرچه بیشتر با سرویس‌های پخش محتوای تلویزیونی دیگر، نظیر آمازون پرایم و نتفلیکس بوده است. این کمپانی تصمیم دارد تا با تولید محتوای تلویزیونی و سینمایی اختصاصی تمایل کاربران را به استفاده از سرویس پخش آیتیونز و اپل تی وی متقاعد کند.

تا پیش از این، سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی دیگر، نظیر نتفلیکس با عقد قرارداد همکاری با برخی از افراد معروف، نظیر خانواده رئیس جمهور سابق آمریکا به مبلغ 100 میلیون دلار، تصمیم به ساخت محتوای تلویزیونی اختصاصی برای کاربران سرویس خود داشته‌اند. در این میان، اپل نیز تصمیم دارد تا با تولید محتوای مشابه و اختصاصی، رقابتی جدی را با سرویس‌های یاد شده شروع کند.

اپل در چند سال گذشته با تولید و عرضه ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی، تمرکز ویژه‌ای روی تولید و عرضه محتوای ویدیویی کرده است. در حقیقت اپل تصمیم دارد تا با تولید محتوای ویدیویی، سرویسی مشابه با اپل موزیک را برای کاربران خانگی ارائه دهد و از طریق آن فروش محصولات دیجیتالی و نرم افزاری خود را افزایش دهید.

در این میان، مهم‌ترین برگ برنده اپل برای توسعه آیتیونز برای اپل تی وی، تولید محتوای اختصاصی است که تنها برای کاربران محصولات اپل در دسترس خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420