لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تاریخ: رکورد شکنی اپل در پیش فروش آیفون 4

اپل در تاریخ: رکورد شکنی اپل در پیش فروش آیفون 4

ژوئن 2010 اپل اقدام به پیش فروش آیفون 4 کرد و این تلفن هوشمند توانست در مدت زمانی کوتاه رکورد قابل توجهی از خود به جا بگذارد.

اپل در روز اول شروع پیش فروش آیفون 4 در سال 2010 توانست 600 هزار واحد از آن را بفروش برساند. این عدد در حقیقت بسیار بیشتر از آنچه مدیران اپل تصور آن را می‌کردند بود. افزایش قابل توجه میزان آیفون‌های پیش فروش شده باعث شد تا شرکت اپل و اپراتورهای ارائه دهنده آیفون 4 با چالش‌های مهمی در زمینه تأمین این محصول مواجه شوند.

شروع پیش فروش این تلفن هوشمند باعث شد تا ترافیک وب سایت رسمی اپل و AT&T در مدت زمانی کوتاه به 10 برابر حالت عادی افزایش پیدا کند. آیفون 4 در حقیقت نقطه عطفی در جلب توجه کاربران نسبت به خرید آیفون‌ها به حساب میاید. عرضه این تلفن هوشمند با قابلیت‌های بسیار زیاد باعث شد تا اپل به عنوان موفق‌ترین کمپانی در زمینه تولید تلفن‌های همراه شناخته شود.

برای درک هر چه ‌بهتر میزان فروش آیفون 4 کافی است بگوییم که اولین مدل آیفون که در سال 2007 عرضه شد، پس از 74 روز توانست یک میلیون واحد در بازار جهانی بفروشد. این در حالی است که آیفون 7 بیش از نصف این عدد را تنها در یک روز به فروش رساند.

عرضه قابلیت‌های کارآمد و طراحی بسیار مناسب بدنه آیفون 4 باعث شد تا سری محصولات آیفون جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت کنند و پس از آن اپل با مدیریت صحیح استیو جابز توانست این موفقیت را در عرضه نسخه‌های بعدی آیفون تکرار کند و میزان فروش آیفون 4 اس، 5 و 5 اس را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

به طور کل، پس از عرضه آیفون 4 کاربران به اپل و تلفن‌های هوشمند این کمپانی به طور کامل اعتماد کردند و پس از آن بسیاری از کاربران خود را به عنوان طرفداران پر و پا قرص آیفون‌ها معرفی کردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420