لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از 4 سال از عرضه آخرین نسخه مک مینی و مک پرو می‌گذرد

بیش از 4 سال از عرضه آخرین نسخه مک مینی و مک پرو می‌گذرد

 از معرفی و عرضه آخرین نسخه مک مینی نزدیک به 4 سال می‌گذرد و اپل در این مدت، هیچ اقدامی برای تولید نسخه جدید این محصول نکرده است.

در وب سایت Macrumors یک بخش اختصاصی برای راهنمایی کاربران در زمینه خرید محصولات اپل وجود دارد که در آن اطلاعاتی کامل از تمامی محصولات تولید شده توسط اپل را ارائه داده است. در این بخش، مشخص شده است که برخی از محصولات کمپانی اپل بیش از سه سال است که به روز رسانی نشده‌اند و اپل هیچ تغییری در آن‌ها اعمال نکرده است.

برای مثال در این بخش مشخص شده است که از زمان عرضه آخرین نسخه‌های آیمک، مک بوک، مک بوک پرو و مک بوک ایر نزدیک به 380 روز می‌گذرد. در این میان، از حدود چهار سال پیش اپل هیچ تغییری را در مک پرو و مک مینی اعمال نکرده است و تنها حدود 440 روز پیش قیمت مک پرو را کاهش داده است.

در این میان، مک پرو در دسامبر 2013 معرفی شده است، بیش از 1600 روز است که مدل جدیدی از آن عرضه نشده است. این در حالی است که اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک، نسخه جدید این کامپیوتر ورک استیشن را برای کاربران حرفه‌ای آماده عرضه می‌کند.

در این میان، مک مینی نیز به عنوان ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین کامپیوتر مک، در اکتبر 2014 عرضه شده است و نزدیک به 1350 روز است که نسخه جدیدی از آن به بازار نیامده است. این اطلاعات در حالی منتشر شده است که اپل هنوز هیچ ادعایی در زمینه کنار گذاشتن خط تولید این محصولات نکرده است و هنوز معلوم نیست که این کمپانی تا چه زمانی تصمیم به عرضه نسخه‌های جدید کامپیوترهای دسکتاپ خود دارد.

با وجود این اطلاعات، بسیاری از شایعات تأکید دارند که اپل در سال 2019 نسخه جدید مک پرو را آماده عرضه به بازار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420