لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Valve امکان خرید بازی‌ها را از اپلیکیشن Steam Link حذف کرد

Valve امکان خرید بازی‌ها را از اپلیکیشن Steam Link حذف کرد

 چالش‌ها بر سر ارائه اپلیکیشن Steam Link در اپ استور، باعث شده تا شرکت Valve تصمیم بگیرد تا به امید بازگشت این اپلیکیشن به اپ استور، امکان خرید بازی‌ها را از آن حذف کند .

اقدام اپل برای حذف اپلیکیشن Steam Link از اپ استور، باعث شده تا موج قابل توجهی از اعتراض کاربران علیه اپل به وجود آید. بر همین اساس، اپل و Valve هر دو تصمیم گرفته‌اند تا با کنار گذاشتن بخشی از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های خود، امکان بازگشت این اپلیکیشن به اپ استور را فراهم بیاورند.

تا پیش از این، اپل اعلام کرده بود که در صدد تغییر برخی از دستورالعمل‌های در نظر گرفته شده برای اپ استور است تا از طریق آن بتواند به Valve شانس دوباره‌ای برای فعالیت در اپ استور و ارائه اپلیکیشن Steam Link از طریق آن را بدهد. بر اساس دستورالعمل اپ استور، هیچ یک از اپلیکیشن‌ها حق فروش محصولات دیجیتالی که توسط اپل قابل بررسی نیستند را ندارند. این در حالی است که ماهیت اصلی Steam Link امکان خرید بازی‌های مختلف و اجرای آن‌ها از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها با اتصال به کامپیوترهای گیمینگ را به کاربران می‌دهد.

در این میان، valve نیز در کنار اپل تصمیم گرفته است تا بخشی از سیاست‌های خود را تغییر دهد تا امکان همکاری با کوپرتینویی‌ها و ارائه Steam Link در اپ استور فراهم شود. Valve اعلام کرده که نسخه آی او اس Steam Link که قرار است برای بازبینی اپل و ارائه دوباره در اپ استور ارائه شود، دیگر امکان خرید مستقیم بازی‌ها را نخواهد داشت. کاربران در این نسخه باید از دستگاهی دیگر، بازی‌ها را خریداری کرده و سپس آن‌ها را از طریق Steam Link در آیفون‌ها و آیپدها به اجرا درآورند.

این مسئله، باوجود اینکه ممکن است باعث بازگشت Steam Link به اپ استور شود، اما منجر به ایجاد تفاوت در روند استفاده از این سرویس در میان کاربران آیفون‌ها و آیپدها، با دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373