لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ جدید اپل برای کامپیوترهای مک

تبلیغ جدید اپل برای کامپیوترهای مک

 اپل به تازگی یک ویدیویی تبلیغاتی را برای کامپیوترهای مک منتشر کرده است. در این ویدیو، اپل افرادی را نشان می‌دهد که به طور کاملاً جدی در حال کار با مک بوک خود هستند تا بتوانند ایده‌هایی خلاقانه را تولید کنند.

نام این ویدیوی تبلیغاتی «پشت کامپیوترهای مک» یا «Behind the Mac» است و اپل در تولید این ویدیو تلاش کرده تا مک بوک‌ها را به عنوان دستگاه‌هایی قدرتمند برای انجام کارهای حرفه‌ای نشان دهد که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند به بهترین شکل ممکن کارهای خود را انجام دهند.

تبلیغ جدید اپل برای مک بوک‌ها به طرز قابل توجهی تحت تأثیر انتقادهای جدید مطرح شده علیه این محصولات ساخته شده است. بسیاری از منتقدین بر این ادعا هستند که مک بوک‌های اپل در سال‌های اخیر کارآمدی خود را از دست داده‌اند. این افراد با تکیه بر اینکه اپل در سال گذشته تنها از آیمک پرو به عنوان محصولی جدید از سری کامپیوترهای مک رونمایی کرد، اعلام می‌کنند که این کمپانی دیگر توان ارائه قابلیت‌ها و نوآوری‌های جدیدی را در حوزه کامپیوترهای دسکتاپ ندارد.

علاوه بر این، مسائلی نظیر انتقادهای مطرح شده در مورد کیبوردهای پروانه‌ای و افزایش قیمت مک بوک‌ها به دلیل ارائه تاچ بار باعث شده تا بسیاری از افراد، ایرادهای بسیار زیادی را در مورد کامپیوترهای مک مطرح کنند.

اپل در این ویدئوی تبلیغاتی به صراحت نشان داده است که مک بوک‌های جدید همچنان به اندازه سابق کارآمد هستند و کاربران با استفاده از این محصولات می‌توانند ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به واقعیت تبدیل کنند. علاوه بر این، اپل در این ویدیو، بارها به نحوه استفاده کاربران از کیبورد مک بوک‌ها و تاچ بار اشاره کرده است و آن‌ها را به عنوان مهم‌ترین قابلیت‌هایی که باعث شده تا مک بوک‌ها بهترین کاربری را داشته باشند معرفی کرده است.

در ادامه این مسلب می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی یاد شده را مشاهده کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420