لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2019 احتمالاً با درگاه USB-C تولید شوند

آیفون‌های 2019 احتمالاً با درگاه USB-C تولید شوند

 بر اساس شایعات جدید منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد از سال 2019 به بعد، فرایند تعبیه پورت لایتنینگ را از دستگاه‌های خود حذف کند و به جای آن از درگاه USB-C استفاده کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری Digitimes شرکت اپل تصمیم دارد تا درگاه USB-C را به دستگاه‌های همراه خود نیز گسترش دهد. این در حالی است که اپل از سال 2016 از این درگاه در سری کامپیوترهای مک استفاده کرده بود و تمامی مک بوک‌های خود را با USB-C طراحی و تولید کرده بود.

اپل تصمیم دارد تا با یکسان کردن تمامی درگاه‌های محصولات خود، علاوه بر استانداردسازی محصولات جانبی، امکان استفاده از آیفون‌ها، آیپدها و مک بوک‌ها به صورت یکپارچه را فراهم کند. اپل همچنین به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در سال 2018 آیفون‌های جدید خود را با کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C و آداپتور فست شارژ به کاربران عرضه کند. بر همین اساس، تمامی کاربران آیفون‌های 2018 به احتمال زیاد امکان استفاده از سیستم فست شارژ تلفن‌های هوشمند خود را به صورت پیش‌فرض خواهند داشت.

اما حالا شایعات تأکید دارند که اپل تصمیم دارد تا با حذف پورت لایتنینگ و استفاده از درگاه استاندارد، امکان استفاده بهتر و سریع‌تر از لوازم جانبی مختلف را به کاربران آیفون‌های 2019 ارائه دهد. درگاه لایتنینگ به طور مشخص از زمان عرضه آیفون 5 در تلفن‌های هوشمند کمپانی اپل جای گرفت. حسن استفاده از این درگاه، راحتی آن در اتصال به آیفون‌ها و افزایش سرعت دستگاه برای انتقال داده بوده است. این درگاه اختصاصی باعث می‌شود تا کاربران برای شارژ دستگاه‌های خود حتماً از کابل‌های اختصاصی و یا مورد تائید شرکت اپل استفاده کنند. این در حالی است که درگاه استاندارد USB-C که امروزه در بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی نیز مشاهده می‌شود باعث می‌شود تا کاربران آیفون‌های 2019 بتوانند از تمامی شارژرهای استاندارد و مدرن استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420