لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس غرق شده در رودخانه که پس از هفته‌ها سالم باقی مانده است

آیفون ایکس غرق شده در رودخانه که پس از هفته‌ها سالم باقی مانده است

 یکی از یوتیوبرهای معروف به نام Dallas که مدیر کانال Man + River هست، به تازگی در بررسی‌های خود از عمق رودخانه، یک آیفون ایکس را پیدا کرده است که پس از مدت‌ها غرق شدن در آب، همچنان سالم و قابل استفاده است.

هدف اصلی کانال Man + River ساخت ویدیوهایی در مورد پیدا کردن اشیای قیمتی در زیر آب رودخانه‌ها است که در یکی از ویدیوهای جدید این کانال، یک آیفون ایکس آب خورده، اما سالم پیدا شده است.آیفون ایکس پیدا شده نقره‌ای رنگ است و مدت‌ها است که زیر آب باقی مانده است. او پس از خشک کردن این تلفن هوشمند، توانست آن را روشن کند و سپس با آن کار کند. وی در نهایت این تلفن هوشمند را به صاحبش بازگردانده است.

مهم‌ترین مسئله‌ای که در مورد این ویدیو پیدا شده است، این است که آیفون ایکس پس از هفته‌ها غرق شدن، همچنان قابل استفاده بوده است. اپل در تولید آیفون ایکس از استاندارد IP67 استفاده کرده است تا آب و گرد و غبار به این تلفن‌های هوشمند نفوذ نکند. هر چند که اپل اعلام کرده که این تلفن هوشمند به طور کامل ضد آب نیست و ممکن است استفاده از آن در استخر، دریا و حمام باعث خرابی دستگاه شود.

به طور کل، اپل اعلام کرده که آیفون ایکس، از لحاظ فنی قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب ا عمق 1 متر و مدت زمان 30 دقیقه را دارد. این در حالی است که در صورت آب خوردگی این محصول، هیچ یک از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی و از جمله آن‌ها خود شرکت اپل، مسئولیت این مسئله را بر عهده نمی‌گیرند.

با این حال، برخی از کاربران آیفون ایکس اعلام کرده‌اند که استفاده از این تلفن هوشمند در محیط‌های پر رطوبت باعث ایجاد هیچ مشکلی در دستگاه آن‌ها نمی‌شود. البته باید به یاد داشت که مسئولیت استفاده از آیفون 1000 دلاری در استخر یا حمام به طور کامل به عهده کاربران خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373