لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی اپل استورها مدرن می‌شود

طراحی اپل استورها مدرن می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا فروشگاه‌های رسمی خود در سراسر دنیا را با طراحی مدرن بازسازی کند. طی پروژه جدید این کمپانی، 500 شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اپل استور با طراحی و معماری بهتری افتتاح خواهند شد.

به طور کل اپل همواره از یک طراحی منحصر به فرد برای ساخت اپل استورها استفاده می‌کند. مراجعه کنندگان به این مجموعه‌ها در سراسر جهان باید یک حس و حال را تجربه کنند. این کمپانی در سال 2015 تمامی اپل استورها را مجهز به درهای شیشه‌ای بزرگ، نمایشگرهای ویدیویی بزرگ، میزها و قفسه‌های چوبی کرد.

اما حالا اپل تصمیم گرفته تا در آینده نزدیک، تمامی 500 شعبه این فروشگاه‌ها را بازسازی کندو طراحی جدیدی را برای آن به کار بگیرد. به همین دلیل بسیاری از اپل استورهای سراسر دنیا به صورت موقت و به منظور باز سازی و استفاده از طرحی جدید بسته شده‌اند و خدماتی در آن‌ها ارائه نمی‌شود. در این میان، اپل به فروشگاه‌های پرچم‌دار خود که در مراکز اصلی شهرهای بزرگ تأسیس کرده است، اهمیت بیشتری می‌دهد. به همین دلیل، پروژه ساخت و طراحی دوباره آن‌ها، زودتر از دیگر فروشگاه‌ها شروع شده است.

کوپرتینونشین‌ها همچنین تصمیم دارند تا تعداد شعبات فروشگاه‌های خود را در سراسر جهان افزایش دهند. به همین منظور در بازه یک تا سه ماه آینده، اپل استورهایی در چین، آمریکا و کشورهای اروپایی افتتاح خواهد شد.

اپل استورها در حقیقت یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای حوزه تکنولوژی در سراسر دنیا به‌ حساب میایند. به همین دلیل، اپل اهمیت بسیار زیادی به نوع طراحی آن‌ها می‌دهد. کارمندان این فروشگاه‌ها باید به صورت یک شکل و مرتب لباس بپوشند و رفتاری هماهنگ با مشتریان داشته باشند. اپل حتی در برخی مواقع به زاویه و نوع چینش دستگاه‌ها در اپل استورها اهمیت زیادی می‌دهد چرا که این فروشگاه‌ها، اصلی‌ترین نماد فیزیکی شرکت اپل در سراسر دنیا هستند و کاربران باید در زمان ورود به آن‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420