لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مادربرد و اس اس دی برخی مدل‌های مک بوک پرو 2017 با مشکلاتی جدی مواجه هستند

مادربرد و اس اس دی برخی مدل‌های مک بوک پرو 2017 با مشکلاتی جدی مواجه هستند

تعدادی از کاربران مک بوک پرو 2017 به تازگی اعلام کرده‌اند که کامپیوتر شخصی آن‌ها با زمینه سیستم ذخیره سازی اس اس دی و مادربرد مشکل دارند. این مسئله همچنین توسط شرکت اپل نیز تائید شده است و این کمپانی از کاربران خواسته تا دستگاه‌هایشان را به تعمیرکاران مجاز این کمپانی ارائه دهند.

این مشکل به طور مشخص برای مک بوک پروهای 2017 با سایز 13 اینچ بدون تاچ بار رخ داده است که در زمینه سیستم ذخیره سازی و مادر برد با اشکالات عمده‌ای مواجه شده‌اند.

متأسفانه کاربران و تحلیل گران هیچ جزئیانی از علت اصلی این مشکل به دست نیاورده‌اند و شرکت اپل نیز در این زمینه اطلاعاتی ارائه نداده است. با این حال اپل به عنوان کمپانی سازنده این محصولات اعلام کرده که قطعه ذخیره سازی اس اس دی این محصولات باید هرچه سریع‌تر تعویض شود و کاربران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اطلاعات حیاتی خود بکاپ تهیه کنند.

اپل همچنین خدمات تعویض این قطعات را تنها از طریق گارانتی اصلی خود، یعنی AppleCare+ ارائه می‌دهد و در صورتی که کاربران این سرویس را تهیه نکرده باشند، باید هزینه قابل توجهی برای تعمیر مک بوک خود پرداخت کنند.

به طور کل، مک بوک پروهای 2017 یکی از عجیب‌ترین و غیر معمول‌ترین دستگاه‌های تولید شده توسط اپل بوده‌اند. این سری دستگاه‌ها با مشکلات بسیار زیادی همراه هستند؛ از یک طرف کاربران از نوع طراحی کیبوردهای این محصولات شکایت دارند و از طرف دیگر، خودِ شرکت اپل به تازگی اعتراف کرده که قطعات سخت افزاری این سری از محصولات با مشکلات خاصی مواجه هستند که ممکن است روی کارکرد اصلی دستگاه به صورت مستقیم تأثیر منفی بگذارد.

بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا اپل در طراحی و تولید مک بوک پرو 2018 این مشکلات را به کلی برطرف کند و به جای آن محصولات کاربردی‌تر و قابل اتکا تر را روانه بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420