لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 11.4 عمر باتری را کاهش برخی از آیفون‌ها را کاهش می‌دهد

آی او اس 11.4 عمر باتری را کاهش برخی از آیفون‌ها را کاهش می‌دهد

برخی از کاربران به تازگی اعلام کرده‌اند که با آپدیت به آی او اس 11.4 شاهد کاهش عمر باتری آیفون بوده‌اند.

ای او اس 11.4 نزدیک به سه هفته پیش و مشخصاً اواخر ماه می سال جاری میلادی در اختیار کاربران عمومی قرار گرفت. در این آپدیت، اپل قابلیت‌های جدیدی نظیر سیستم ارتباطی AirPlay 2 برای پشتیبانی از هوم پاد در حالت استریو و همچنین امکان ذخیره سازی پیام‌ها در ذخیره سازی ابری آیکلاود را اضافه کرده بود. با این حال برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این نسخه باعث می‌شود تا مصرف باتری دستگاه آن‌ها به صورت یک‌باره افزایش پیدا کند.

گفتنی است که این مشکل تنها مربوط به برخی از مدل‌های تلفن هوشمند آیفون می‌شود و دیگر مدل‌ها تحت تأثیر این مشکل قرار نمی‌گیرند. بر همین اساس، عمر باتری آیفون ایکس و آیفون 6 با آپدیت به آی او اس 11.4 یا کاهش قابلت توجهی مواجه می‌شوند.در این میان، کاربران آیفون 6 اعلام کرده‌اند که این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل روی دستگاه آن‌ها به خوبی اجرا می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه کاهش سرعت پردازش در این تلفن‌های هوشمند مشاهده نشده است، با این حال آیفون 6 میزان مصرف باتری بیشتری در این نسخه نسبت به آی او اس های قبلی دارد.

این مسئله در برخی از آیفون‌های 6 اس نیز به صورت محدود دیده شده است؛ اما مشکل یاد شده به صورت عمومی در این مدل از تلفن هوشمند، تائید نشده است.برخی از توسعه دهندگان و تحلیلگران اعلام کرده‌اند که مشکل یاد شده احتمالاً به ارتباط وای فای ربط دارد و ممکن است آی او اس 11.4 در تمامی موارد، حتی در زمان خاموش کردن وای فای توسط کاربر، این قطعه ارتباطی را روشن نگه دارد. برخی دیگر نیز ادعا کرده‌اند که این مشکل به شبکه‌های 5 یا 2.4 گیگاهرتز وای فای مربوط می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373