لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجدید نظر اپل برای بازگرداندن اپلیکیشن Steam Link به اپ استور

تجدید نظر اپل برای بازگرداندن اپلیکیشن  Steam Link به اپ استور

 نزدیک به سه هفته پیش اپل اپلیکیشن استریم بازی Steam Link را به دلیل تخطی از قوانین داخلی خود از اپ استور حذف کرد.اما حالا به نظر می‌رسد که این کار برای اپل دردسرهای بسیار زیادی ایجاد کرده است و موج اعتراضات گسترده کاربران باعث شده تا اپل در دستورالعمل خود در اپ استور تجدید نظر کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با اعمال تغییراتی در قوانین اپ استور، امکان ارائه اپلیکیشن‌هایی نظیر Steam Link را محیا کند. بر اساس خط مشی و دستورالعمل شرکت اپل، هیچ اپلیکیشنی حق ندارد تا نحوه کاربری دستگاه‌ها را تغییر دهد و در عین حال، توسعه دهندگان این اپلیکیشن‌ها حق ندارند تا محتویاتی که توسط اپل بررسی و تائید نشده‌ است را به کاربران بفروشند.

این در حالی است که اپلیکیشن‌هایی نظیر Steam Link به دلیل ماهیت خود مبنی بر فروش بازی‌های کامپیوتری برای پلتفرم‌های مختلف، به خوذی خود با خط مشی اپل ناسازگار هستند.رویترز اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا با تغییر خط مشی خود در اپ استور، امکان ارائه خدمات شرکت‌های مختلفی نظیر Valve و سرویس‌های اختصاصی آن‌ها نظیر Steam Link را فراهم کند.

اپلیکیشن Steam Link که به تازگی توسط شرکت Valve برای دستگاه‌های همراه منتشر شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق استریم بازی‌های سرویس Steam بازی‌ها را روی تلفن هوشمند و تبلت خود استریم و اجرا کنند. این اپلیکیشن مدتی کوتاه پس از ارائه برای کاربران آیفون‌ها و آیپدها، توسط اپل از اپ استور حذف شد.

حذف این اپلیکیشن از اپ استور باعث به وجود آمدن موجی از اعتراض‌ها علیه اپل شده است؛ این در حالی است که کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی از همین حالا امکان استفاده از این اپلیکیشن و استریم بازی‌ها از طریق آن را دارند. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل حداکثر چند روز دیگر امکان دانلود و نصب این اپلیکیشن را به کاربران آیفون‌ها و آیپدها ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373