لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرابی نمایشگر اپل واچ‌ها، شرکت اپل را به دادگاه کشاند

خرابی نمایشگر اپل واچ‌ها، شرکت اپل را به دادگاه کشاند

مشکلات مربوط به خرابی زود هنگام برخی از مدل‌های اپل واچ باعث شده تا شرکت اپل با یک پرونده قانونی جدید مواجه شود. شکات این پرونده، ادعا کرده‌اند که نمایشگر اپل واچ‌ها به راحتی خراش برمی‌دارد و آب خوردگی طولانی مدت باعث جدا شدن نمایشگر از بدنه آن خواهد شد.

شاکیان این پرونده شامل مجموعه‌ای از کاربران اپل واچ سری 1، سری 2 و سری 3 می‌شوند که از سال 2015 و مشخصاً پس از معرفی اولین نسل اپل واچ، این محصولات را خریداری کرده‌اند. در متن این شکایت آمده است که اپل تا به امروز میلیون‌ها واحد از این ساعت هوشمند را در سراسر دنیا به فروش رسانده؛ در حالی که این کمپانی هرگز تا به امروز در مورد مشکلات خرابی نمایشگر این ساعت هوشمند، سخنی به میان نیاورده است.

در عین حال، اپل نیز بابت خط و خراش‌هایی که روی نمایشگر اپل واچ ایجاد می‌شود هیچ خدماتی را در چارچوب گارانتی ارائه نمی‌دهد و کاربران برای تعویض این قطعه از ساعت هوشمند، باید خارج از موارد گارانتی رسمی و بین 229 تا 329 دلار بر اساس مدل و سری ساعت هوشمند خود هزینه پرداخت کنند.

شکایت یاد شده در حالی به ثبت رسیده است که اپل تا به امروز به هیچ وجه مسائل مربوط به آسیب پذیری نمایشگرهای اپل واچ را نپذیرفته است. در عین حال، بسیاری از کاربران این ساعت هوشمند، از وب سایت و فروشگاه رسمی شرکت اپل نیز می‌توانند محافظ صفحه نمایش مخصوص این ساعت هوشمند را خریداری کنند تا با مشکلاتی مشابه، مواجه نشوند.

علاوه بر این، برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که آب خوردگی طولانی مدت باعث می‌شود تا نمایشگر اپل واچ از بدنه آن جدا شود. این در حالی است که اپل اعلام کرده که مشکلات یاد شده مربوط به آب خوردگی نیست، بلکه ضربه‌های شدید علت اصلی به وجود آمدن این مشکل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420