لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای واچ او اس 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

نسخه بتای واچ او اس 5 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

 شرکت اپل پس از معرفی واچ او اس 5 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان هفته گذشته، به تازگی اقدام به عرضه اولین نسخه بتای واچ او اس 5 کرده است.

عرضه بتای واچ او اس 5 برای توسعه دهندگان تا حدودی با تأخیر شروع شد. این در حالی است که اپل از چند روز پیش، فرایند عرضه آی او اس 12 را شروع کرده بود. توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند با تهیه حساب 99 دلاری اپل این نسخه را دانلود و روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه شامل ارائه امکان تماس صوتی به صورت Wlakie Talkie از وای فای و شبکه LTE و پشتیبانی از ورزش‌های جدید نظیر یوگا و دوچرخه سواری ثابت و بهبود دستیار هوشمند دیجیتالی سیری در آن می‌شود. علاوه بر این، اپل در توسعه این نسخه، تلاش کرده تا بازدهی و عمر باتری اپل واچ‌ها بهتر شود.

با وجود اینکه کمپانی اپل نسخه بتای اول این سیستم عامل را برای توسعه دهندگان ارائه داده است، هیچ ادعایی در زمینه عرضه نسخه بتای عمومی آن نکرده است و هنوز معلوم نیست که آیا کاربران عادی قادر به تست قابلیت‌های این سیستم عامل از طریق آپدیت‌های عمومی بتا و پیش از پاییز و عرضه نسخه نهایی آن هستند یا خیر.

گفتنی است که این سیستم عامل روی تمامی سری‌های اپل واچ پشتیبانی می‌شود و توسعه دهندگان رجیستر شده برای نصب باید ابتدا اپل واچ را به آیفون متصل کنند، سپس با مراجعه به بخش Settings و زیر شاخه General، گزینه Software Update را بزنند و از طریق آن اپل واچ خود را آپدیت کنند.

بر اساس جدول زمان بندی اپل، نسخه نهایی واچ او اس 5 در کنار دیگر سیستم عامل‌های جدید شرکت اپل باید در پاییز و مشخصاً اواسط ماه سپتامبر برای کاربران عادی به صورت عمومی عرضه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373