لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل توسعه دهندگان را از جمع آوری و فروش اطلاعات شخصی کاربران منع کرد

اپل توسعه دهندگان را از جمع آوری و فروش اطلاعات شخصی کاربران منع کرد

 شرکت اپل به تازگی یک قانون جدید را به دستور العمل اپ استور اضافه کرده است که طی آن توسعه دهندگان حق جمع آوری و فروش اطلاعات کاربران را ندارند.

مهم‌ترین اطلاعاتی که جمع آوری و فروش آن طی این قانون، ممنوع شده است، شامل اطلاعات مربوط به لیست مخاطبین کاربران می‌شود. بر همین اساس، توسعه دهندگان نباید اطلاعات مخاطبین کاربران را از تلفن هوشمند آن‌ها جمع آوری کرده و آن‌ها را به افراد و شرکت‌های دیگر بفروشند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، اپل این قانون را به تازگی در مجموعه دستورالعمل‌های اپ استور ارائه داده است و این کار را در سکوت کامل انجام داده بود. در حقیقت بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که این قانون باید زودتر در دستورالعمل‌های اپ استور اعمال می‌شد و این کار توسط اپل با تأخیر انجام شده است.

این قانون نزدیک به یک هفته پیش در سکوت کامل اعمال شده است و حالا توسعه دهندگان قادر به دسترسی به اطلاعات مربوط به لیست مخاطبین کاربران نیستند و آن‌ها نمی‌توانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند. تا پیش از این بسیاری از توسعه دهندگان با جمع آوری اطلاعات مخاطبین، آن‌ها را به شرکت‌ها و افراد فعال در زمینه تبلیغات میفروختند و این راه کسب درآمد می‌کردند.

اما حالا با به راه افتادن موج جدید نگرانی‌ها در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران، اپل تصمیم گرفته تا توسعه دهندگان را از دسترسی به این اطلاعات منع کند. نگرانی‌های جدید در مورد حریم خصوصی به تازگی با فاش شدن خبر همکاری شبکه اجتماعی فیس بوک با سازمان‌های اطلاعاتی به راه افتاده است. بر همین اساس، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، به گونه‌ای تصمیم دارند تا با انجام اقدام‌های مختلف این نگرانی را از ذهن کاربران دور کنند. اپل نیز در این میان تصمیم دارد تا با ارائه این قانون، امنیت کاربران را بیشتر از گذشته تضمین کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420