لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با سیری اطلاعات بازی‌های جام جهانی 2018 را بررسی کرده و با اپل تی وی آن‌ها را تماشا کنید

با سیری اطلاعات بازی‌های جام جهانی 2018 را بررسی کرده و با اپل تی وی آن‌ها را تماشا کنید

 اپل به تازگی یک قابلیت جدید را به دستیار دیجیتالی سیری اضافه کرده است که طی آن کاربران می‌توانند از جدول زمان‌بندی و نتایج بازی‌های جام جهانی 2018 با خبر شوند.

سیری از همین حالا می‌تواند تمامی اطلاعات مربوط به بازی تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی 2018 را برای کاربران نشان دهد. این اطلاعات شامل تیم‌های عضو هر گروه، زمان بازی‌های تیم هر کشور با تیم کشور دیگر، اعضای حاضر در ترکیب تیم‌های کشورها و نتیجه بازی‌ها می‌شود.

علاوه بر این، سیری از این پس اطلاعات بیشتری از ورزش فوتبال ارائه می‌دهد. اپل قرار است با استفاده از گزارش‌های معتبرترین خبرگزاری‌های حوزه ورزش، اطلاعات سیری را کامل کند. سیری همچنین از این پس بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مربوط به بازی‌های جام جهانی را به کاربران نشان می‌دهد. اپلیکیشن‌های پیشنهادی شامل FOX NOW و BBC Sport و بازی‌ها شامل مواردی نظیر FIFA Mobile و PES 2018 می‌شوند.

اپل همچنین اپلیکیشن TV تعبیه شده در اپل تی وی را مجهز به امکان نمایش بازی‌ها کرده است. کاربرانی که از اپل آیدی آمریکا استفاده می‌کنند، با دانلود اپلیکیشن FOX NOW و کاربرانی که از اپل آیدی کانادا استفاده می‌کنند با دانلود اپلیکیشن TSN و RDS می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت 4K مشاهده کنند. گفتنی است که برای استفاده از اپل تی وی به منظور تماشای بازی‌ها ممکن است نیاز به تغییر آی پی به کشورهای مختلف و همچنین پرداخت هزینه تماشای مسابقات باشید.

اپ استور نیز مجهز به بخشی جداگانه برای ارائه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مربوط به این مسابقات شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند از جدیدترین اپلیکیشن‌های این رویداد ورزشی آگاه شوند.

جام جهانی 2018 یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی دنیا است. به همین دلیل، اپل نیز تصمیم دارد تا با ارائه امکاناتی ویژه به کاربران امکان استفاده بهتر از محصولات خود را بدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420