لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیتس سولو 3 و پاور بیتس 3 در رنگ‌های جدید آماده عرضه شدند

بیتس سولو 3 و پاور بیتس 3 در رنگ‌های جدید آماده عرضه شدند

اپل پس از پایان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان و عرضه رنگ‌های جدید قاب‌های آیفون و بندهای اپل واچ، حالا رنگ‌های جدید دو هدفون بیتس سولو 3 و پاور بیتس 3 را آماده عرضه کرده است.

اپل به تازگی کلکسیون رنگ‌های تابستانی این دو هدفون را آماده عرضه کرده است. این رنگ‌ها شامل Pop Magenta (بنفش کمرنگ -گلبهی)، Pop Violet (بنفش پر رنگ – صورتی)، Pop Indigo (آبی سیر- سبز فسفری) و Pop Blue (نیلی – آبی کم رنگ) می‌شوند.این رنگ‌ها برای بیتس سولو 3 و پاور بیتس 3 به ترتیب با قیمت 299.95 و 199.95 دلار به فروش می‌رسند.

قابلیت‌ها و قدرت پخش صدای این محصولات نسبت به رنگ‌های دیگر تغییری نداشته است و کاربران این محصولات می‌توانند از کیفیت بی‌نظیر این هدفون‌ها لذت ببرند. این رنگ‌ها تنها برای نسخه‌های بدون سیم هدفون‌های بیتس ارائه شده‌اند. البته باید به یاد داشت که کاربران همچنان می‌توانند از طریق کابل AUX نیز این هدفون‌ها را به دستگاه‌های مختلف متصل کنند.

گفتنی است که بیتس سولو 3 و پاور بیتس 3 همانند ایرپادهای بی‌سیم، از چیپ W1 اختصاصی اپل بهره می‌برند تا بتوانند از طریق ارتباط با اپل واچ، آیپد و کامپیوترهای مک موسیقی‌ها را از حساب آیکلاود پخش کنند. علاوه بر این، اپل در تولید این محصولات از سیستم شارژ بهینه بهره برده است. بر همین اساس، اتصال 5 دقیقه‌ای آن‌ها به شارژر می‌تواند تا 3 ساعت دستگاه را برای پخش مداوم موسیقی آماده نگه دارد. اپل پس از تصاحب بیتس، اقدام‌های زیادی در زمینه بهبود کیفیت کاربری این سری محصولات کرده است تا توجه علاقه‌مندان و طرفداران موسیقی‌ها را به خود جلب کند.

این محصولات، از همین حالا در وب سایت رسمی شرکت اپل آماده عرضه و فروش شده‌اند و قرار است در آینده‌ای نزدیک برای فروش در بازار ایران نیز آماده شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420