لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سرعت تولید انبوه پردازنده‌های مناسب برای آیفون‌های 2018 را افزایش داد

اپل سرعت تولید انبوه پردازنده‌های مناسب برای آیفون‌های 2018 را افزایش داد

شرکت اپل به تازگی در کنار پیش بینی افزایش میزان فروش آیفون‌ها در سال 2018، از کارخانه TSMC درخواست کرده تا سرعت تولید انبوه قطعات این تلفن‌های هوشمند را افزایش دهد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری Digitimes کارخانه TSMC به درخواست اپل، سرعت تولید انبوه تراشه‌های 7 نانومتری که قرار است در آیفون‌های 2018 مورد استفاده قرار بگیرد را افزایش داده است. TSMC یکی از معدود کارخانه‌هایی به حساب میاید که تکنولوژی‌های لازم برای تولید انبوه تراشه‌های 7 نانومتری را دارد. به همین دلیل اپل برای تولید پردازنده A12 که قرار است در آیفون‌های 6.5 و 5.8 اینچی امسال مورد استفاده قرار بگیرد؛ با کارخانه TSMC همکاری کرده است.

تا پیش از این و مشخصاً در زمان عرضه آیفون ایکس، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که قیمت بسیار بالای این تلفن هوشمند، باعث شده تا میزان فروش آیفون‌ها در بازار جهانی کاهش قابل توجهی پیدا کند. این مسئله در گزارش مالی اخیر شرکت اپل نیز تائید شده است. بر اساس این گزارش، مشخص شده است که اپل در سه ماهه ابتداییِ عرضه آیفون ایکس، تعداد کمتری آیفون به فروش رسانده است.

همین مسئله باعث شده است تا اپل امسال احتمالاً تصمیم‌های خاصی برای مقابله با این مسئله بگیرد و قیمت آیفون‌های 2018 را به طرز قابل توجهی کاهش دهد تا سطح تمایل کاربران برای خرید این تلفن‌های هوشمند افزایش پیدا کند.بر همین اساس، کمپانی اپل پیش بینی کرده که میزان فروش و تقاضای آیفون‌های 2018 در بازار جهانی تغییر چشم گیری خواهد داشت و از کارخانه‌های تأمین کننده این تلفن‌های هوشمند درخواست کرده تا سرعت فرایند تولید انبوه قطعات این محصولات را افزایش دهند.

از طرف دیگر، خبرگزاری Nikkei اعلام کرده که اپل با وجود تولید سریع‌تر آیفون‌ها در سال جدید، تصمیم دارد تا تعداد آیفون‌های تولید شده در سال 2018 را کاهش دهد. Nikkei در گزارش خود اعلام کرده که اپل تیراژ تولیدی قطعات آیفون‌های 2018 را تا 20 درصد کاهش داده است و تصمیم دارد تا به جای آن، روی سرعت عرضه این محصولات تمرکز کند.بر اساس این گزارش‌ها پیش بینی می‌شود تا اپل عرضه آیفون‌های 2018 را تنها یک هفته پس از معرفی آن‌ها شروع می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420