لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از Apple Pay کاربران را خسیس نشان می‌دهد!

استفاده از Apple Pay کاربران را خسیس نشان می‌دهد!

 محققان به تازگی اعلام کرده‌اند که استفاده از Apple Pay برای خرید محصولات، باعث می‌شود تا دیگران، کاربران را به چشم افراد خسیس نگاه کنند.

سرویس پرداخت اپل که با عنوان Apple Pay از طرف کوپرتینویی‌ها معرفی شده است، یکی از پرکاربردترین قابلیت‌هایی است که امروزه در دستگاه‌های هوشمند تعبیه شده است. محققان دانشکده اقتصاد دانشگاه ویرجینیا با همکاری دانشگاه کلمبیا و هاروارد، به تازگی یک نظرسنجی را انجام داده‌اند. در این نظر سنجی از افراد خواسته شده است تا دیدگاه خود را نسبت به دوستان، اعضای خانواده و آشنایانی که از سرویس پرداخت Apple Pay استفاده می‌کنند را اعلام کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که افراد مختلف نسبت به کاربرانی که از سرویس پرداخت اپل استفاده می‌کنند، دیدگاهی منفی دارند و این مسئله را به عنوان خساست برداشت می‌کنند. این افراد بر این باور هستند که تصمیم به استفاده از Apple Pay باعث می‌شود تا کاربران مبلغ تعیین شده برای کالای خریداری شده را به صورت دقیق پرداخت کنند.

در کشورهایی نظیر آمریکا، بسیاری از فروشگاه‌ها قیمت کالاهای خود را به صورت اعشاری تعیین می‌کنند و خریداران معمولاً بابت این مبالغ خورده در خواست دریافت باقی پول نمی‌کنند. برای مثال محصولاتی که با برچسب قیمت 19.96 دلار و 20.06 دلار در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند؛ معمولاً به ترتیب باقیمت 20 و 21 دلار خریداری می‌شوند و خریداران چند سنت باقی مانده از آن را از فروشندگان درخواست نمی‌کنند. این مسئله حتی در مورد خریدهایی که از طریق کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدیِ بانکی صورت می‌گیرد نیز پابرجاست و خریداران معمولاً در هنگام کشیدن کارت، مبلغ را به صورت رند پرداخت می‌کنند.

این در حالی است که اقدام کاربران برای استفاده از Apple Pay باعث می‌شود تا مبلغ تعیین شده به صورت دقیق پرداخت شود و چند سنت باقی مانده در حساب مشتری باقی بماند. بسیاری از افراد در آمریکا بر این باور هستند که اقدام برای این کار، منزله خساست توسط دیگران تلقی می‌شود و به همین دلیل تمایل کمتری برای استفاده از Apple Pay نشان می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420