لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایلان ماسک: قابلیت‌های جدیدی به سیستم خودران تسلا اضافه خواهد شد

ایلان ماسک: قابلیت‌های جدیدی به سیستم خودران تسلا اضافه خواهد شد

 مدیر عامل تسلا موتورز به تازگی از طریق حساب توییتر خود اطلاعاتی جدید در مورد سیستم خودران اتومبیل‌های این کمپانی منتشر کرده است.

بر همین اساس، قرار است تا دو ماه دیگر تسلا از نسخه نهم سیستم خودران برای اتومبیل‌های خود رونمایی کند. این نسخه جدید بنا است تا به صورت یک آپدیت نرم افزاریو سخت افزاری در اختیار استفاده کنندگان اتومبیل‌های امروزی تسلا قرار گیرد. نسخه نهم سیستم خودران تسلا قرار است ایمنی بیشتری را به اتومبیل‌های خودران این کمپانی بیاورد و این اتومبیل‌ها با استقلال بیشتری نسبت به راننده مسیرهای مختلف را طی کنند.

دارندگان اتومبیل‌های مدل 2016 و جدیدتر تسلا می‌توانند با به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری اتومبیل خود، از نسل نهم سیستم خودران این کمپانی استفاده کنند. گفتنی است که مجموع این آپدیت‌ها نزدیک به 8000 دلار برای دارندگان خودروها هزینه خواهد داشت.

به طور کل 5 سطح مختلف برای سیستم‌های خودران اتومبیل‌ها وجود دارد که فعلاً کمپانی‌های سازنده حداکثر، اجازه استفاده تا سطح 3 از آن را دارند. در این سطح، هم‌زمان با استفاده از اتومبیل خودران، باید یک راننده با سطح کامل هوشیاری در اتومبیل قرار داشته باشد و خودرو تنها در اتوبان‌ها و با سرعت ماکزیمم 60 کیلومتر بر ساعت قادر به رانندگی به صورت خودکار خواهد بود. در این میان، اتومبیل‌های تسلا در حال حاضر از سطح 2 برای حرکت به صورت خودکار در خیابان‌ها استفاده می‌کنند. تسلا تصمیم دارد تا با ارائه این آپدیت‌های جدید، میزان ایمنی خودروهای خود را افزایش دهد.

از طرف دیگر، شرکت‌هایی نظیر اپل و انویدیا نیز به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا با تست سیستم‌های خودران در اتومبیل‌ها، امکان تولید محصولات مشابه را بررسی کنند. اپل از همین حالا همکاری خود را شرکت فولکس را شروع کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از طریق این کمپانی اتومبیل‌های خودران اختصاصی خود را تولید کند.بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که از سال 2020 به بعد می‌توانیم شاهد آمدن اتومبیل‌های خودران اپل به خیابان‌ها و جاده‌ها باشیم. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373