لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واقعیت افزوده، آینده سرویس‌های نقشه و مسیریابی خواهد بود

واقعیت افزوده، آینده سرویس‌های نقشه و مسیریابی خواهد بود

یکی از کارکنان سابق شرکت اپل که به عنوان خالق 3D Touch و Taptic Engine به تازگی تصمیم گرفته تا روی توسعه یک پلتفرم مبتنی بر واقعیت افزوده برای سرویس‌های نقشه و مسیریابی کار کند.

بر اساس جدیدترین گزارش رویترز، Avi Cieplinski یکی از کارکنان سابق اپل و توییتر که به عنوان خالق 3D Touch و Taptic Engine نیز به حساب میاید، به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد تا روی استارت‌آپی جدید با عنوان Mapbox کار کند. وی در مصاحبه خود با رویترز اعلام کرده است که تصمیم دارد تا با از طریق این استارت‌آپ، یک سرویس ویژه برای نمایش نقشه‌ها از طریق واقعیت افزوده را توسعه دهد.

وی در ادامه توضیح داده که واقعیت افزوده یکی از مهم‌ترین بحث‌های دنیای فناوری امروز است و به همین دلیل، استارت‌آپ Mapbox تصمیم دارد تا با استفاده از این فناوری، سرویس نقشه و مسیریابی هوشمندی را توسعه دهد. کاربران از طریق این سرویس می‌توانند تلفن هوشمند و یا تبلت خود را روبروی خود قرار داده و از طریق دوربین، محتوای نقشه را به صورت مستقیم به همراه محتوای افزوده شده مشاهده کنند.

Cieplinski امید دارد تا در آینده نزدیک و با جایگزین شدن محصولات هوشمندی نظیر عینک‌های واقعیت افزوده، سرویس نقشه Mapbox کاربری بیشتری در دنیای فناوری پیدا کند. بر همین اساس وی و دیگر توسعه دهندگان سرویس‌های مبتنی بر واقعیت افزوده از همین حالا بسترهای لازم را برای این گونه از محصولات ایجاد کنند.

توسعه دهندگان Mapbox نیز بر این باور هستند که ایده این استارت‌آپ در آینده نزدیک توسط شرکت‌هایی بزرگ نظیر اپل، گوگل و یا تسلا موتورز برای توسعه اتومبیل‌های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این کمپانی‌ها این ایده را خریداری می‌کنند. در حقیقت توسعه دهنده این استارت‌آپ به امید فروش محصول این استارت‌آپ به شرکت‌های بزرگ فناوری تصمیم به توسعه این ایده گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373