لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارائه مجوز انتشار موسیقی‌ها در اسپاتیفای به صورت مستقیم انجام خواهد شد

ارائه مجوز انتشار موسیقی‌ها در اسپاتیفای به صورت مستقیم انجام خواهد شد

 توسعه دهندگان سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای به تازگی تصمیم گرفته‌اند تا تغییراتی قابل توجه را در زمینه انتشار موسیقی‌های ارائه شده در آن اعمال کنند.

بر اساس این تغییرات، مجوز انتشار موسیقی‌ها از این پس به صورت مستقیم توسط خود هنرمندان و یا مدیر برنامه‌های آن‌ها انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود تا واسطه‌هایی که تا به امروز برای ارائه موسیقی‌های ساخته شده توسط هنرمندان در سرویس اسپاتیفای درآمد زایی می‌کردند، حذف شوند.

این گزارش توسط وب سایت Recode منتشر شده است که طی آن مشخص شده است که اسپاتیفای تصمیم دارد تا فرایند ارسال مجوز پخش موسیقی‌ها را به صورت مستقیم در اختیار هنرمندان قرار دهد. این دسترسی تنها به هنرمندان داده نمی‌شود، بلکه مدیر برنامه‌ها آن‌ها نیز قابل انجام است.

تا پیش از این، بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای ضبط و پخش موسیقی اقدام به عرضه چنین کاری می‌کردند و از این طریق از اسپاتیفای درآمد زایی می‌کردند. البته این اقدام با ماهیت اسپاتیفای در تداخل است؛ چرا که اسپاتیفای به خودی خود یک سرویس پخش کننده آثار به حساب میاید.

اسپاتیفای به صورت معمول، بر اساس تعداد پخش‌های هر آهنگ توسط کاربران، به هنرمندان و آپلود کننده آن‌ها پول پرداخت می‌کند. این در حالی است که بسیاری از افراد سودجو، با آپلود موسیقی هنرمندان دیگر در اسپاتیفای برای کسب درآمد استفاده می‌کردند.

اسپاتیفای یک سرویس فریمیوم است و اصلی‌ترین رقیب سرویس اپل موزیک است که با ارائه محتوای رایگان به کاربران و پخش تبلیغات درآمد زایی می‌کند. در عین حال این سرویس با فروش حساب‌های کاربری پریمیوم نیز درآمد قابل توجهی دارد که باعث شده تا فرایند فروش این کمپانی در سراسر جهان شروع شود. استفاده پریمیوم از اسپاتیفای به صورت ماهانه برابر 10 دلار است و کاربران با خرید گیفت کارت می‌توانند از قابلیت‌های این حساب کاربری استفاده کنند.

برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420